fantastische FURY (:

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ambeeeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:53

Als het vriest dan doe ik mijn vest niet uit joh ;o
en dan nog , in sneeuw kan je niet 'rijden' tot je het echt warm hebt hoor ! dat hebben wij allessinds niet gedaan ...
Laatst bijgewerkt door ambeeeer op 17-01-11 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:54

Oké prima. Dan moet ik jullie maar geloven. Maar weet 100% zeker dat dit niet kan als er nog sneeuw ligt. Maar heb geen zin om daarover in discussie te gaan ;)

johanna_

Re: fantastische FURY (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:56

@ Ts.

Je moet het zien als die sneeuw die ijsjes zijn. Die ijsjes smelten niet. Maar volgens jou is de grond wel ondooit? De grond moet dan warmen zijn dan 0 graden. Maar dan zouden de ijsjes toch ook smelten??

ambeeeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:00

kijk eens goed naar de sprongen :p over zie je een baantje waar geen sneeuw licht , heeft het beestje er dan last van , nee dus :)

Fienn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 21:02

ambeeeer schreef:
kijk eens goed naar de sprongen :p over zie je een baantje waar geen sneeuw licht , heeft het beestje er dan last van , nee dus :)

jah, en wij weten da , we waren er by; en op het einde, was het modder, dus ik denk nie daje modder hebt als het vriest.

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:04

ambeeeer schreef:

Nogmaals het gaat niet om de sneeuw, het gaat om de GROND. Of die bevroren is ja of de nee. En die is bevroren aangezien er nog sneeuw ligt.

Sowieso vind ik het erg vreemd dat jullie in jullie vorige topic over jullie haflinger ookal zeiden dat jullie een ander zadel hebben. Waarom gebruik je die hier dan niet?

Fienn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 21:05

willemlover schreef:
ambeeeer schreef:

Nogmaals het gaat niet om de sneeuw, het gaat om de GROND. Of die bevroren is ja of de nee. En die is bevroren aangezien er nog sneeuw ligt.

Sowieso vind ik het erg vreemd dat jullie in jullie vorige topic over jullie haflinger ookal zeiden dat jullie een ander zadel hebben. Waarom gebruik je die hier dan niet?

't was mischien de zelfde dag, da die fotos genomen zijn?

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:07

Oké prima, dat kan :)

Happie

Re: fantastische FURY (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:09

Vindt je teugels wel erg kort op de meeste foto's en let ook op je handen die gaan wel erg ver naar voren

ambeeeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:10

willemlover schreef:
ambeeeer schreef:

Omdat die foto's van dezelfde dag zijn

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:11

De ruiter op de foto's heeft duidelijk verschillende rijbroeken aan trouwens, als je de topics vergelijkt. En de 1 heeft een cap op en de ander niet :+

Fienn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 21:12

willemlover schreef:
De ruiter op de foto's heeft duidelijk verschillende rijbroeken aan trouwens, als je de topics vergelijkt. En de 1 heeft een cap op en de ander niet :+

die zonder sneeuw, zijn de week er ervoor, en daar is het nie met het pannenkoeken zadel
en op de fotos in de sneeuw; je cap afzetten, iis niet zo moeilijk, en mijn vriendin en ik hebben niet dezelfde rijbroek aan

Fienn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 21:13

Fienn schreef:
willemlover schreef:

die zonder sneeuw, zijn de week er ervoor, en daar is het nie met het pannenkoeken zadel
en op de fotos in de sneeuw; je cap afzetten, iis niet zo moeilijk, en mijn vriendin en ik hebben niet dezelfde rijbroek aan

moest je het op de rijbroek hebben van mijn vriendin haar topic

ambeeeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:15

willemlover schreef:

Wat wil dat nu zeggen ? Het is tog niet omdat zy met een zwarte rijbroek rijd dat ik ook met een zwarte rijbroek rijd eh ?
en als ik nu zonder cap rijd en zij met ? ...
op die andere topic ben ik het wel hoor.. hier ben ik het niet .

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:16

Oké dan weet ik genoeg :)
Hoop wel dat jullie alleen NOOOIT meer gaan springen als de grond bevroren is. Want heb het wel te doen met het beestje.. :(:)

Fienn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 21:16

willemlover schreef:
Oké dan weet ik genoeg :)
Hoop wel dat jullie alleen NOOOIT meer gaan springen als de grond bevroren is. Want heb het wel te doen met het beestje.. :(:)

& dat hebben we ook nog nooit gedaan...

catzkillz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:16

misschien een beetje offtopic, maar toch interessant om weten, als je met een digitaal compact fototoestel een actiefoto wil trekken, zet je hem best in de zogenaamde "sportstand" dat levert toch een beetje betere foto's op :)
Voor de rest, ik spring zelf niet dus ik ga daar geen commentaar op geven, en al de rest is al gezegd denk ik ^^

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:17

Oke dan houd je je poot maar stijf. Maar het kan niet anders dan dat de grond bevroren was.

Fienn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 21:18

catzkillz schreef:
misschien een beetje offtopic, maar toch interessant om weten, als je met een digitaal compact fototoestel een actiefoto wil trekken, zet je hem best in de zogenaamde "sportstand" dat levert toch een beetje betere foto's op :)
Voor de rest, ik spring zelf niet dus ik ga daar geen commentaar op geven, en al de rest is al gezegd denk ik ^^

oke, dankje wel voor de tips (: :P
maar ik ben (min of meer) aan het spare, voor een kodak die echt geschikt is om zulke fotos te trekken (:
maar zal er in het vervolg aan denken :P

ambeeeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:19

willemlover schreef:
Oke dan houd je je poot maar stijf. Maar het kan niet anders dan dat de grond bevroren was.

Ma stop eh ... da is echt zo dwaas , aley als we 1000 keer zeggen dat er waar we sprongen geen sneeuw lag ...

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:20

jeetje waar gaat dit naar toe, tevens de nederlandsche taal.. van sommige berichten snap ik niet veel van.

Maar goed,.. dan is het de haflinger van een ander, dan weer niet
dan zijn de foto's van dezelfde dag en dan weer niet
dan is er een ander zadel aangeschaft en dan weer niet
dan is er eventjes gereden en dan weer drie kwartier
dan is er maar 1x gereden en dan ook weer vorige week...

mmm ik snap het verhaal niet helemaal of lees ik nu alles door elkaar? :?

oja.. sneeuw ontdooit eerder dan de grond, vooral als het bijna 6 weken zowat gevroren heeft en de grond uit meer massa dan sneeuw bestaat. Tenzij de grond nooit bevroren is, maar dat is heel onwaarschijnlijk omdat het meerdere weken gevroren heeft. Maar goed, beetje meid van 24 (-12) heeft ook natuurkunde gehad op school?
Laatst bijgewerkt door Anomien op 17-01-11 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Happie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:21

dat kan ook anders om gezegt worden. Zelfs al zou de grond niet bevroren zijn is springen terwijl er sneeuw ligt geen slimme keus. Ga zelf maar eens door de sneeuw heen lopen dat is toch wel even anders dan dat er geen sneeuw ligt toch.

Ter informatie. Wanneer het warm weer is blijft sneeuw niet liggen daarvoor moet een temp van onder nul aanwezig zijn
Laatst bijgewerkt door Happie op 17-01-11 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Fienn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 21:22

ambeeeer schreef:
willemlover schreef:

Ma stop eh ... da is echt zo dwaas , aley als we 1000 keer zeggen dat er waar we sprongen geen sneeuw lag ...

en da de grond zeker niet bevroren was, want opt einde wast egt modder,
en kdenk nie dage modder ebt, ast vriest ;o
kyk maar in de velde , ast vriest, je gaat er geen modder vinde,
maar al het dooit, zie je er genoeg

Fienn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 21:22

Happie schreef:
dat kan ook anders om gezegt worden. Zelfs al zou de grond niet bevroren zijn is springen terwijl er sneeuw ligt geen slimme keus. Ga zelf maar eens door de sneeuw heen lopen dat is toch wel even anders dan dat er geen sneeuw ligt toch

ik zeg toch waar we sprongen geen sneeuw lag ;o dus moet fury ook niet door de sneeuw eh

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:23

oja modder en sneeuw is wel veilig..:?

maar goed ik meng me er niet meer mee, want dan ben ik bang dat ik het wat minder beschaafd houd, want hier zit een nogal wat dwarse jonge tiener achter, vind ik.
Laatst bijgewerkt door Anomien op 17-01-11 21:24, in het totaal 2 keer bewerkt