Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ambeeeer schreef:kijk eens goed naar de sprongen :p over zie je een baantje waar geen sneeuw licht , heeft het beestje er dan last van , nee dus
willemlover schreef:ambeeeer schreef:kijk eens goed naar de sprongen :p over zie je een baantje waar geen sneeuw licht , heeft het beestje er dan last van , nee dus
Nogmaals het gaat niet om de sneeuw, het gaat om de GROND. Of die bevroren is ja of de nee. En die is bevroren aangezien er nog sneeuw ligt.
Sowieso vind ik het erg vreemd dat jullie in jullie vorige topic over jullie haflinger ookal zeiden dat jullie een ander zadel hebben. Waarom gebruik je die hier dan niet?
willemlover schreef:ambeeeer schreef:kijk eens goed naar de sprongen :p over zie je een baantje waar geen sneeuw licht , heeft het beestje er dan last van , nee dus
Nogmaals het gaat niet om de sneeuw, het gaat om de GROND. Of die bevroren is ja of de nee. En die is bevroren aangezien er nog sneeuw ligt.
Sowieso vind ik het erg vreemd dat jullie in jullie vorige topic over jullie haflinger ookal zeiden dat jullie een ander zadel hebben. Waarom gebruik je die hier dan niet?
willemlover schreef:De ruiter op de foto's heeft duidelijk verschillende rijbroeken aan trouwens, als je de topics vergelijkt. En de 1 heeft een cap op en de ander niet
Fienn schreef:willemlover schreef:De ruiter op de foto's heeft duidelijk verschillende rijbroeken aan trouwens, als je de topics vergelijkt. En de 1 heeft een cap op en de ander niet
die zonder sneeuw, zijn de week er ervoor, en daar is het nie met het pannenkoeken zadel
en op de fotos in de sneeuw; je cap afzetten, iis niet zo moeilijk, en mijn vriendin en ik hebben niet dezelfde rijbroek aan
willemlover schreef:De ruiter op de foto's heeft duidelijk verschillende rijbroeken aan trouwens, als je de topics vergelijkt. En de 1 heeft een cap op en de ander niet

catzkillz schreef:misschien een beetje offtopic, maar toch interessant om weten, als je met een digitaal compact fototoestel een actiefoto wil trekken, zet je hem best in de zogenaamde "sportstand" dat levert toch een beetje betere foto's op
Voor de rest, ik spring zelf niet dus ik ga daar geen commentaar op geven, en al de rest is al gezegd denk ik ^^

ambeeeer schreef:willemlover schreef:Oke dan houd je je poot maar stijf. Maar het kan niet anders dan dat de grond bevroren was.
Ma stop eh ... da is echt zo dwaas , aley als we 1000 keer zeggen dat er waar we sprongen geen sneeuw lag ...
Happie schreef:dat kan ook anders om gezegt worden. Zelfs al zou de grond niet bevroren zijn is springen terwijl er sneeuw ligt geen slimme keus. Ga zelf maar eens door de sneeuw heen lopen dat is toch wel even anders dan dat er geen sneeuw ligt toch