Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:krijg zo mijn bedenkingen over Mallaslover. Sommige mensen kicken nu eenmaal op zwepen of leer. En ik ben nogal achterdochtig...
Ik had een keer rijlaarzen te koop staan en daar kreeg ik ook van die achterlijke mailtjes op, of ik over iemand heen wou lopen met mijn laarzen aan en zo. De reacties van Malleslover vind ik óók ietwat eigenaardig hoor.
) Leg je zweepje op je wijsvinger en leg je duim erop, zegmaar met je topje van je duim richting handvat. ( vat je het nog?) Het enige wat je moet doen als je wilt bijtikken is je pols naar binnen doen, niet draaien maar zegmaar opschuiven (lastig uit te leggen) Dus dat je knokkels naar buiten draaien. Andere uitleg voor scooterrijders, gas geven maar dan je hand op de manier houden als je je teugels houd. Wanneer je swiept met je zweep betekend het dat je je handen niet netjes rechtop houd waardoor je je hand gaat draaien op het moment dat je wilt bijtikken.