Jij bent echt veel te groot voor die pony!!!!Zoek anders een klein ruitertje die er wel op kan rijden en
dan kun jij vd'en met haar ofzo!
Echt ik vind dit gewoon zielig
dat hij jou nog kan houden met steigeren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ravado schreef:Toch is het zo, die foto dat je naar de camera toen komt rijden, zitten je voeten echt net boven de gronden idd, steigeren, niet zo
aan de hand misschien, zo'n shettie kan niks inbrengen als je been geeft en van voren trekt, dan omhoog gaan..
dus hij/zij doet et wel, omdat hij/zij niet anders KAN
En idd, voor een C ben je sowieso ook al te groot/zwaar, voor een D kan misschien net, ligt eraan hoe die gebouwd is
Hoop echt dat je er wat mee doet, tis niet om je af te kraken, maar om je aan het denkenn te zetten!

doordat je te groot bent ku nje moeilijk in de verlichte zit . Maar de zit die jij aanneemt ,springt voor je paard verschrikkelijk vervelend... 
ravado schreef:hoe kan je met je benen erbij als die eronder hangen??![]()
of is dit een domme vraag?![]()
Maar dan nog, ben je te groot, dat valt niet goed te praten
Citaat:dat weet ik ook wel maar ze geven veel nutteloze commentaar ook .
en daarby , als je op een groot en smalle D pony ryd bv dan is dat hetzelfde hoor! je moet gewoon je been wat opheffen . of ben je mss gewoon van op koeien te ryden ?
Jeroennn schreef:kan misschien iemand dit temmen?
Ik vind het zielig voor het meisje, 13 a 14 jaar..
probeert haar best te doen met wat ze kan laten haar pony. Waar is de eigenaar/ouder etc. kortom: toezicht? DAAR moet wat van gezegd worden, want zij zijn verantwoordelijk voor de pony.Hier wordt het meisje kei hard op de feiten gedrukt door medebokkers met meer verstand/inzicht/ervaring en vele jaren ouder..
Gezien haar leeftijd vind ik persoonlijk niet dat er zo gereageerd mag worden aangezien ze bepaalde inzichten en ervaringen nog niet heeft.
Adviezen en reacties mogen natuurlijk altijd wel gegeven worden, mits een vriendelijke ondertoon gezien haar leeftijd.