Was de eigenaar erbij toen je erop ging?Lieve pony, maar probeer de eigenaar ervan te overtuigen dat ze er te vroeg bij zijn..
Oja, dat je er de eerste keer al afvalt, vind je dat niet een teken dat de pony er niet aan toe is nog?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Was de eigenaar erbij toen je erop ging?
silby schreef:Zo waar heb jij je verstand zitten zeg
Ja had beter je best kunnen doen om de eigenaren het aan hun verstand te krijgen dat dit pure dierenmishandeling is
Dierenmishandeling is wat op de VP heeft gestaan; die jongens die een shetlander achter hun auto hebben aangeknoopt en dat het arme beest niet meer overeind kon komen. JA 2,5 jaar is vroeg en dom van de TS dát ze er op gaat rijden.. En zéker dom van de eigenaar. Als ik de TS was zou ik er gewoon mee kappen en 't dier gewoon lekker gaan borstelen en wandelen! 
JoycexLynn12 schreef:Ik kan maar 1 ding zeggen, lees álle reacties van de bokkers hier goed door.
Stop met rijden, zoek desnoods een andere verzorgpony. Waar ik nu naar kijk is gewoon een baby die totaal nog niet is uitgegroeid is en klaar voor het zadel!!!
M_hartje_M schreef:JoycexLynn12 schreef:Ik kan maar 1 ding zeggen, lees álle reacties van de bokkers hier goed door.
Stop met rijden, zoek desnoods een andere verzorgpony. Waar ik nu naar kijk is gewoon een baby die totaal nog niet is uitgegroeid is en klaar voor het zadel!!!
Ze hoeft toch niet perssee een andere verzorgpony? Ik bedoel. ik geniet ook ontzettend als ik mijn paardje helemaal schoon maak, en hem als hotterdje van stal uit laat zien![]()
Maar idd.. stop met hem te rijdne..
M_hartje_M schreef:JoycexLynn12 schreef:Ik kan maar 1 ding zeggen, lees álle reacties van de bokkers hier goed door.
Ze hoeft toch niet perssee een andere verzorgpony? Ik bedoel. ik geniet ook ontzettend als ik mijn paardje helemaal schoon maak, en hem als hotterdje van stal uit laat zien![]()
dan zoek je maar een ander 
Nou in dat geval, ook al zal het moeilijk voor je zijn, zoek dan een ander paardje...