wopkelover schreef:en dan die foto van je dochtertje op een 3 maanden oud veulen
vind ik al helemaal niet kunnen
denk je echt dat dat veulentje daar last van heeft? kom op wat weegt zo'n kind nou en hij hoeft alleen stil te staan... ziet er niet uit dat hij het erg vind..
het valt mij op dat veel mensen op bokt denken dat een paard helemaal niets aankan? zo breekbaar zijn ze nou ook weer niet!
ik vind het er fijn uitzien, en ja het paard zal het heus ook wel nog wel doen zonder spoortjes, maar ik zie geen teken van misbruik van de sporen, kom stukken erger tegen op bokt, en dan maakt het niet uit of een paard 3 of 13 is, zolang je het paard er goed mee behandeld en er ook werkelijk mee om kunt gaan zie ik het probleem niet..
en dat springen, of het paard nou 3 weken of 3 jaar onder het zadel is, zodra hij er in zijn opleiding aan toe is kun je deze sprongetjes best maken, zo hoog is het niet. een driejarig paard kan dit makkelijk aan. Maak volgens mij ook op uit het topic dat dit niet dagelijkse kost is.
ik zie hier een paard wat volgens mij erg fijn in zijn vel zit, aanleg heeft voor springen en absoluut geen last heeft van zijn ruiter!