Winner(v. Koss)(Manegepaard) Fnrs..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Steff__

Re: Winner(v. Koss)(Manegepaard) Fnrs..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 23:03

Nou Dan krijg ik ja zolang hij niet gekocht is mag iedereen er op..:(
Maar er zijn plannen om hem te kopen..
Dus dan kan ik er met alle rust samen met men instructrise aan werken zonder dat een ander het weer mogen verzieken..;)

LoveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 23:04

Ik vind dat je erg veel met je voeten beweegt mag wel iets rustiger ook zit je niet stabiel in het zadel! Maar je zit nog op de manege dus je kan nog veel leren! :D Leuk paard! Er zijn nog heel veel verbeter punten maar die geef je zelf ook al aan! veel succes!

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 23:11

Sporen af doen meteen! Is niet voor voorwaarts zo jammer dat mensen dat denken. Als je nou stille benen had, was het nog een ander verhaal maar hij voelt elke schop met jou benen, beetje sneu voor het paard!
Verder geloof ik niet dat andere mensen hem totaal verzieken want door jou spoorgebruik verstomp jij hem aardig hoor. En ook door het elastiek etc. Hulpteugels zijn totaal niet nodig.

Verder kan je bijvoorbeeld zonder beugels rijden om je houding te verbeteren? :)

Verder ziet het er wel netjes uit voor een F6 proefje! :)

NatasjavE

Re: Winner(v. Koss)(Manegepaard) Fnrs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 06:55

Wat een heerlijke brave Gelderse ruin. Ik hoop dat je hem kan kopen want dit paard verdient het dat je met hem verder gaat.