Ik vind het niet erg geslaagd, maar als een man UGGs draagt, dan aub wel met de broek er overheen.
Shirrlfl
Geplaatst: 17-11-10 19:38
eerlijk gezegd denk ik niet dat dit topic klopt? idd enigste post 20 jaar? eerste klas? uhu sure...
uggs bij jongens vind ik trouwens niet zo
Anoniem
Geplaatst: 17-11-10 19:41
Ik vind ze sowieso al verschrikkelijk. bij jongens én meiden. en dan vooral die meiden die er enorm op sloffen. daar erger ik me kapot aan
maar verder niks van aantrekken en aandoen wat jij leuk vind, en niet wat een ander leuk vind! (ik vind het wel gaaf,dat een jongen dat doet,heb er hier nog nooit een op uggs gezien)
Sabinee__
Geplaatst: 17-11-10 19:42
Uggs zíjn oorspronkelijk voor mannen.. Feit dat Pamela Andersom ze ging dragen werden ze opeens populair bij meiden, maar het zijn mannenschoenen. Vind ze persoonlijk ook altijd best leuk staan bij mannen .
Voor mannen vind ik het vreselijk, de stevigere versies van de uggs vind ik voor vrouwen wel leuk
Fenrir
Geplaatst: 17-11-10 20:30
Joh, als jij het nou leuk vindt, trek je het toch lekker aan! Ik vind UGGs bij mannen en vrouwen heel erg lelijk maar als anderen het mooi vinden moeten ze dat lekker zelf weten! Gewoon aantrekken dus en die mensen die je uitlachen negeren.