Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ginger0410 schreef:Wat leuk om te zien dat je ook bitloos start!! Waar rijd je mee, een sidepull?
Rijd zelf ook sinds kort bitloos (kaakgekruist), (nog) geen wedstrijden.
Op foto 5 lijkt het alsof je paard het hoofd iets kantelt, of zie ik dat verkeerd?
Wat wijken betreft (ik herken dit haha), goed de buitenkant begrenzen. Mijn paardje sjokt nog wel eens zo over de buitenschouder weg en dan volgt de achterhand wel een keertje
* off topic: @Gast9373: wat een knappe Fjord!!!
Megg schreef:KarinvdM schreef:Je neusriem zit toch nog steeds te laag hoor en dat bontje verandert echt niet veel aan de inwerking als jij kracht zet.
Ik vind het prima dat je bitloos wilt rijden, maar verdiep je er dan wel eerst in en zorg er voor dat je alles goed hebt zitten.
Dat je mijn commnetaar zwaar irritant vind boeit me trouwens niet.
Of je pony fijn loopt kan ik op deze foto's niet beoordelen.
Wow, relax ff!Het mag allemaal best ff wat aardiger worden gezegd hoor.
Ik vind je pony wel lekker lopen. leuk dat je ervoor kiest om bitloos te gaan.
ik vind het er goed uitzien!
, ik kan niet echt goed zien of de neusriem te laag is of niet maar ik vind hem wel netjes lopen. Soms iets te diep maar voor de rest. Ik wil het misschien ook gaan proberen om zonder bit te gaan rijden. Rij nu L1 maar met bit gaat het zowiezo heel slecht.
Ik vind dat je met veel te veel druk rijdt op de teugels. Arabesk schreef:Bitloos kan je je paard dus ook achter de loodlijn sjorren....Ik vind dat je met veel te veel druk rijdt op de teugels.
)
ben ik blij mee!
, mijn pony's hebben er ook vele moeite mee enige wat werkt is heel correct blijven. Zodra je voelt dat ze 1 pas die schouder eruitgooien , ophouding maken en rechtstellen en daarna weer verder. Zorg er ook voor dat je voorbereiding goed is dus dat die echt helemaal recht is voordat je het wijken inzet.