Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tonidressuur schreef:Mijn instructrice zou een onorthodoxe oplossing hebben, maar het werkt wel. Zij wil galoperen, geen probleem, laat haar galoperen, zonder gefrustreerd te geraken, op een bepaald punt komt ze terug, en dan beslis jij van nog wat langer te galoperen! Dus je doet eigenlijk het tegengestelde van wat zij verwacht! Benen erbij en galoperen!
Stoppen doen ze ooit allemaal!
doei schreef:In mijn ervaring wordt het probleem dan erger (Ik heb dit ook weleens als tips gehad van instructie)...
Iedere keer als ze dan aanspringen in gallop denken ze helemaal dat ze mogen crossen!Tonidressuur schreef:Mijn instructrice zou een onorthodoxe oplossing hebben, maar het werkt wel. Zij wil galoperen, geen probleem, laat haar galoperen, zonder gefrustreerd te geraken, op een bepaald punt komt ze terug, en dan beslis jij van nog wat langer te galoperen! Dus je doet eigenlijk het tegengestelde van wat zij verwacht! Benen erbij en galoperen!
Stoppen doen ze ooit allemaal!