Errug leuke combinatie vormen jullie, je geluk straalt eraf. Veel plezier met deze mooie dame
Anomien
Geplaatst: 24-11-10 22:07
waar ben je? hihi jij valt gewoon in het niet bij zo'n paard. (toont wel 1.80!) Tja verders ziet er goed uit, je weet waar je het over hebt. (beoordeeld op de foto's niet op tekst, die heb ik vluchtig gelezen)
hihi en die laatste foto in je profiel.. grappig hoor!
Fenneeee
Geplaatst: 25-11-10 13:11
Super leuke foto's en een leuk paard.
maar zorg dat je teugels niet te lang zijn, en dat je niet te ver naar voren gaat zitten!
wat een supper combinatie! heel leuk paardje mooie schimmel!
voor vijf weekjes ziet het er supper uit! maar mischien wat meer op je houding letten, lekker recht opzitten naarvoren kijken en je handen niet te ver uit mekaar..
Hé wat leuk!! Je eerste eigen paard!! Ik heb een aantal topics van je gevolg, en vond altijd dat je supernetjes op je paard zat! En dat is bij je eigen paard dus ook het geval! Ik vind het er hartstikke vriendelijk uit zien, en je ziet je paard absoluut niet in de weg vind ik. Ik ga mee met de rest van de bokkers, over de tips voor je houding maar dat zijn dan echt de enige puntjes!
Oh, en wat MyWishMax zei vind ik ook een goede: Je hebt er goed aan gedaan zo'n ervaren paard te kopen als eerste eigen paard!! Daar leer je het meeste van.
Lekker genieten jij, van je eigen prachtige schimmeltje!
Winddancer
Geplaatst: 02-12-10 11:42
Ik vind het een heel prettig beeld om naar te kijken Vind jullie ook een leuke combi, het plezier straalt er gewoon van af
Lekker zo door gaan samen!
Sammie12
Geplaatst: 02-12-10 16:11
Wat een leuk paardje zeg! Goed dat je eerst lekker lang en lang rijd, tenslotte kan je vanuit dat verder werken. En probeer je handen alleen iets meer te dragen, verder zijn jullie echt een hele leuke combinatie!
Echt een super fijn beeld ! Echt respect ! 1 opmerking ; Dat los galopperen over de rug doe daar wel beetje voorschitig mee want ik kom zo vaak mensen tegen die zo voorover over de kop zijn gegaan als hun paard net 1 pasje niet oplet ... Verder heel veel plezier met deze mooierd !
kinoa
Geplaatst: 06-12-10 01:01
wat een prachtig paard !!! echt super ziet het eruit
sneeuwbloem
Geplaatst: 06-12-10 21:26
erg leuk paardje en leuke combinatie zijn jullie zeg!! je houden: probeer rechtop te blijven zitten. misschien voor je gevoel wat naar achtere hangend.
verder ziet het losrijden lang en laag over de rug er erg goed uit. zal ze straks ook makkelijker met oppaken worden.
Anneke
Geplaatst: 07-12-10 12:03
Wat een mooi ontspannen plaatje zeg! Supernetjes en het plezier straalt ervan af, zo hoort het! Je binnenhand ontspannen, dat probleem heb ik ook, volgens mij een kwestie van streng voor jezelf zijn! En ik probeer veel van hand te veranderen, en veel zijgangen te rijden, dat haalt de aandacht van je binnenhand en rijd je echt op 2 teugels als het ware. Maar een top plaatje hoor, ga zo door.
DDW1190
Geplaatst: 10-12-10 10:45
Wat een leuke combinatie zeg! daar ga je veel plezier aan beleven! probeer er wel op te letten dat je Libanta niet te diep laat rijden! nu zit je net op het randje! en misschien is het toch goed om net wat meer tempo te hebben.. (tenminste op de foto's mis ik wat actiefs, ik weet niet of dat echt zo is)
PrimaDonna_
Geplaatst: 10-12-10 11:27
Heb eerlijk gezegd niet veel met schimmels maar van deze ging mijn mond toch wel een stukje verder open . Wat een heerlijk paard zeg! . Vind het er heel erg ontspannen uit zien maar zou het iets actiever willen zien, natuurlijk ben je rustig aan het vertrouwen aan het zoeken maar het actieve mis ik. Heel veel succes met haar!
Vienna2007
Geplaatst: 10-12-10 13:50
Ziet er heel netjes en ontspannen uit! Goede keuze gemaakt!
Wat een gaaf paard! Helemaal mijn smaak. Denk dat je er goed aan hebt gedaan om deze mee te nemen, braaf en ervaring is ideaal.
Je houding is al erg netjes, die binnenhand weet je inmiddels wel maar het kan niet in een keer helemaal perfect gaan. Voor nu vind ik het een ontspannen beginnen van een mooi combinatie. Veel plezier samen!
Tmara
Geplaatst: 10-12-10 15:47
Wat heerlijk, die ontspanning ! Dat is precies waar wij ook naar toe werken Probeer mee te gaan met de ontspanning van je paard, maar dat gaat vast wel goed komen !
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 11-12-10 15:42
Ziet er vriendelijke & ontspannen uit!!
maar ik ben niet echt origineel meer met mn antwoord:P