Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
knollentuin schreef:Ik denk dat je teveel bezig bent met de voorkant als je zo redeneert, je paard hoort ten alle tijde op dit nivo er van achter bij te zijn en dan kun je alles rijden- lengte, rond, en opgericht.het risico is dat hij zich in de rug wegdrukt als je hem hoger insteld -goed te zien op de foto waar je hem wat hoger insteld ,dan loop je vooral bij friezen het risico op de" zwanenhals "het ziet er mooi uit maar er gebeuren dingen die je niet wil. dan liever meer lengte en ernaartoe rijden zoals de laatste foto
die zie je bij de zwanehals dus wel en het moeilijke is dat hij bij de fries sneller zichtbaar is vanwege hun bouw\halsaanzet
knollentuin schreef:ok ,in mei heeft de fei hoofd-hals houdingen gepubliceerd die niet gewenst zijn ,daartussen staat er een die ik bedoel als zwanenhals. het is degene die zoals ik al eerder omschreef met de hals zeer hoog in de oprichting kaak tegen de nek en er een onderhals op met rug weggedrukt, ik hoop dat je nu begrijpt wat ik bedoel enne ik kom ook niet onder een steen vandaan hoor