wat vinden jullie? voor of achter de loodlijn?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 17:14

Over de 1000 paarden zowel dood als levend. Als je promoveert op een onderzoek wordt dat echt wel bekeken door meerde personen. Niet alle paarden zijn zo, en bovendien wat gebeurt er als ze wel zo zijn? Dan krijgen ze toch nog meer ellende over zich? Nee, de paarden zouden meer zo moeten zijn, zij hebben de kracht immers. Helaas zijn het volgdieren en laten zich onterecht intimideren. Je zou kunnen stellen dat de paarden toleranter zijn tegen ons mensen(meer accepteren omwille van de samenwerking)als wij mensen tegen de paarden(domineren zonder het paard in zijn waarde te laten en zonder respect)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 17:18

Als ik mijn paard niet in zijn waarde laat, hang ik of in het plafond, of ergens in het zand, dus ik weet voor 100 % zeker, dat mijn paard beter is gaan lopen sinds ik van het klassieke hoge af ben gestapt.

Ok te merken aan zijn gangen enz, maar daar willem jullie toch niet aan

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 17:51

Dat zal best kunnen hoor, dat neem ik van je aan. Toch kan het mogelijk nog beter. Dit is geen kritiek op jouw rijstijl maar wij gunnen iedereen het beste, je zou onze methode kunnen zien als een positieve aanvulling. Maar wij willen jou en de anderen niet overtuigen...je moet zelf overtuigd raken, want dan begrijp je ook hoe en waarom het werkt. Uiteraard ben je van harte welkom op 17 augustus op de open dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 17:56

Ik sta voor veel open
eindelijk het diepere "uitgevonden" weer fout Lachen

Ik kan je vast zeggen dat ik niet zover reis voor een clinic of wat dan ook, maar zit je eens in de buurt, laat het maar ff weten

en heb je zo niet al demo foto's hoe alles moet, soms ook wel leuk om daar op verder tegaan.

Maar ik heb bij mijn, niet getalenteerde dressuurpaard, toch veel baat gehad bij vwnw en bij het diepere bij het losrijden

Vorige eigenaar oa, die er van versteld staat dat we zover zijn gekomen
En die man heeft ook wel wat meer paarden gezien dan een paar Lachen