Hey, leuk dat je bitloos rijdt! Ziet er opzich wel ontspannen uit, maar op de eerste en de vierde bitloze foto is er wel degelijk spanning te zien. Bedenk dat een neus ook erg gevoelig is, en vooral op foto vier vind ik dat je erg hangt in de mond. En natuurlijk kan dat een moment opname zijn, maar vooral als jij wilt dat je paard je hand naar voren volg om voor de ll te komen, dan zal ik zeker meer met je handen toegeven zodra het paard ontspant. Succes!
Ik vind het er heel fijn uit zien hoor, zie ook geen geruk en getrek. Typisch bokt weer! Op een foto zit je inderdaad iets te veel achterover, maar dat is natuurlijk ook gewoon een moment opname.
Ik rij zelf ook bitloos, vind het een hele fijne manier, je kan mij nou eenmaal niet vertellen dat een paard het lekker en fijn vind om een hekwerk in zijn bek te hebben.
Chernique
Geplaatst: 15-10-10 21:55
Leuk dat je overgestapt bent op het bitloos rijden! Vind het er fijn uitzien, absoluut geen geruk en gepluk! Tuurlijk jullie moeten beide nog even wennen aan deze nieuwe ervaring, maar met de tijd zal alles beter, soepeler en nóg ontspannender gaan (ja, ben zelf ook overgestpt op bitloos rijden, en ik moest ook even mn draai vinden! )
Veel succes nog op wedstrijden, gaat helemaal goed komen met jullie!
Editje: Rijd trouwens zelf ook met een neusbontje, en nog nooit commentaar op gehad
Chernique
Geplaatst: 15-10-10 21:57
xminix schreef:
ik wist niet eens dat je bitloos kon op wedstrijd weet wat geleerd
Ja sinds 1 april 2010 kan je bitloos rijden in de klassen B t/m L2 dressuur!
Kelly
Geplaatst: 17-10-10 20:14
Wat gaaf dat je bitloos gestart bent! jullie zijn een leuke combi
xDebra
Geplaatst: 17-10-10 20:53
Ziet er bitloos ook harstikke top uit.
horsiegek
Geplaatst: 17-10-10 22:10
horsiegek schreef:
Bedenk dat een neus ook erg gevoelig is, en vooral op foto vier vind ik dat je erg hangt in de mond.
Sorry, ik bedoelde natuurlijk de neus!
Aaronliefde
Geplaatst: 18-10-10 14:21
zier er goed uit, doe zo verder zo ik zeggen rijd zelf ook bitloos maar doe geen wedstrijden. ik rijd met crosspull systeem
Anoniem
Geplaatst: 18-10-10 15:05
Aaronliefde schreef:
ik rijd met crosspull systeem
Dat systeem ken ik nog niet. Wat bedoel je precies?
Dars12
Geplaatst: 18-10-10 20:30
Dat bitloos ziet er heel fijn uit. Waar je op moet letten geef je zelf al aan (vooral die laatste .
mesastamp
Geplaatst: 21-10-10 14:54
wat een vreselijke reacties!!
ik vind het super super knap dat je je paardje zo rijd zonder bit en ook nog 2x wint top gedaan ga zo door en trek je niets aan van anderen!!
NicoleHorses
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-10 20:40
hartstikke bedankt!
mesastamp schreef:
wat een vreselijke reacties!
ik vind het super super knap dat je je paardje zo rijd zonder bit en ook nog 2x wint top gedaan ga zo door en trek je niets aan van anderen!!