Impala (v. Equador) in training!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rampshellie

Re: Impala (v. Equador) in training!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-10 17:58

Heb er inmiddels 2 x weer opgezet, 1 keer een buitenrit gestapt en 2e keer ook ff buiten gestapt en toen in de bak even gereden, ze voelde goed aan!

Beugels zijn nou in totaal 3 gaten langer :P. En had laatst op school 'droog' zitles van Lammert Haanstra, hoe je rechtop moet zitten, heb ik erg veel aan gehad, doe hard me best!

Sancha; Ik doe eigenlijk vrij weinig met de voorkant, heb een soort 'los - vast' contact.. Heb in ieder geval niks in handen..

Bedankt voor jullie complimentjes :D!

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 08:37

IK heb het idee dat ik dit paard ken. Heeft zij ooit in Den HAAg/ Rijswijk gestaan?
HEt uiterlijk klopt, de afstamming klopt en de leeftijd ongeveer ook wel.
Ik heb dit dan paard leren kennen als manegepaard op manege de Wildhoef, overwogen haar te kopen. Ze is later na een fikse peesblessure naar de vrouw van de hoefsmid (MArk van Eck gegaan) die woonden in Rijswijk en zij is gaan starten met Imp. Geloof ook geprobeerd een veulen te fokken, maar geen idee of dat ook gelukt was. Dit alles was al een flinke tijd geleden, dus ze kan makkelijk nu weer ergens anders staan.
Enig idee of dit verhaal past bij jouw impala?

Rampshellie

Re: Impala (v. Equador) in training!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-10 17:25

Poeh, dat zal ik eens na moeten vragen!

Ik weet wel dat de huidige eigenaresse haar op 13 jarige leeftijd heeft gekocht.. De vorige eigenaren kennen wij ook nog, dus dan moet het inderdaad een flinke tijd geleden zijn!

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 13:58

Mooi paardje, dat roze staat 'm goed! Qua houding mag je wel wat meer vooruit kijken, en achterover zitten ;)