Primeur: eindelijk rijfoto's van Sarabande

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 21:51

Wow, wat een mooi paard !
En nog lekker bewegen ook, ziet er prima uit hoor.
Zit ik er ver naast als ik denk dat het een ontzettend fijn en elastisch paard is om te rijden ? Tong uitsteken
Jullie outfit vind ik trouwens ook heel leuk

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 22:32

ziet erg goed uit hoor . Belooft nog wat voor de toekomst als dit het resultaat is na 4 maanden Knipoog

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 22:50

Saar is een heerlijk paard om mee te werken, een balletje elastiek noem ik haar dan ook heel vaak Haha!. Die outfit toch he Tong uitsteken, hahaha *LOL*.

En ik kan zeggen dat we samen hard werken aan die toekomst !!!

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 23:39

Ziet er goed uit zeg. Mooi paard om te zien! En lekker bewegen voor zover je dat van een foto kan beoordelen.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 09:18

Mooi paard idd, ga ook met de rest van de reacties mee

Ziet er heel netjes en ontspannen uit Lachen

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 18:41

Dank u Haha!. Na 3 pagina's denk ik dat we het nu wel kunnen afsluiten Tong uitsteken. Zoals ik al zei, volgende keer rijfoto's met een andere outfit. Kijken wat dat weer teweeg brengt Haha!.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 19:16

Volgens mij hebt je het beige complet nog niet helemaal bij elkaar en het lichtblauwe ook niet, dus snel de uitverkoop in Tong uitsteken

Zullen die saaie wedstrijdkleuren met die helm wel even wennen zijn Haha!

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 20:15

Nou misschien dat ik je dan voor ben in mijn lichtblauw combi die heb ik nu namelijk compleet, nu nog een fotograaf die mij wil fotograferen als ik aan het rijden ben Haha!

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 20:24

Anoukie schreef:
Voor afstamming: kijk maar in Sarabande's profiel (paar berichten hierboven!).

Enne, dat paars vinden jullie zeker toch ook wel mooi? Ik merk alleen wel dat dat meer indruk maakt op jullie dan het paard *LOL* ,...

Uh ben niet zo gecharmeerd van het paars, des te meer van het paard...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 20:34

Ik heb ook eigenlijk niets toe te voegen, behalve dan dat ik jullie een heeeele knappe combinatie vind! Dat paars is ook niet helemaal mijn smaak, maar Sarabande maakt alles goed... een goed paard hoeft geen kleur Knipoog

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 12:07

Hahaha, nou als dat paars dan echt te zoetsappig is: ik heb nog lichtblauw (met een donkerblauwe rijbroek en lichtblauwe bodywarmer dus wel compleet Sara), zwart (maar die ben ik aan het verkopen, zo saai op zo'n donker paard Tong uitsteken), beige (met mijn lichtblauwe rijbroek, errug skattig Knipoog ) en dan ben ik nu aan het verzamelen voor mijn beige/roest/rood setje Haha!.

Maar Zep, een goed paard hoeft geen kleur helemaal mee eens . Maar ik hou nou eenmaal van (uhm, in mijn ogen Verward) mooie setjes Haha!. En Vanda's: dat paars is gewoon kei hip joh *LOL* Knipoog.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 12:09

GribaldiFAN schreef:
Nou misschien dat ik je dan voor ben in mijn lichtblauw combi die heb ik nu namelijk compleet, nu nog een fotograaf die mij wil fotograferen als ik aan het rijden ben Haha!

Nope *LOL*, maar ik wil je best een keer komen fotograferen hoor (filmen dan, is wat makkelijker, zie mijn foto's Haha!). Als jij een camera regelt???

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 18:59

Zep schreef:
maar Sarabande maakt alles goed... een goed paard hoeft geen kleur Knipoog

Hier past een keer een dank van de trotse fokker die zo verschrikkelijk blij is dat alles nog in orde gekomen is met dit laatste kind van mijn mooie inmiddels overleden kampioensmerrie.

Toelichting: Sarabande werd geboren nadat haar moeder onvruchtbaar verklaard was. 6 jaar na die uitspraak heb ik het weer geprobeerd, niet drachtig van Lancet, volgend jaar een dood beeldschoon merrieveulen van Krack en toen het jaar daar op dit wondertje. Ik heb een videoband waarop staat dat ik 3 keer de stal inga om het staartje op te tillen, ik kon het niet geloven. Daarna zijn er geen veulens meer geboren. Vervolgens is Sarabande heel ziek geweest heeft een zware operatie ondergaan en een langdurige herstel periode daarna. Ze is daarom en gezien haar enorme hoeveelheid volbloed eigenlijk te vergelijken met een 3 jarige en is de laastet tijd pas echt aan het groeien. Ik heb 7 paarden maar Sarabande is begrijpelijk mijn favoriet. Deze foto's betekenen dus veel meer voor mij dan zo maar rijfoto's. Nu hopen dat ze net zo gemakkelijk door de wedstrijden heen gaat lopen als haar ZZ dressuur moeder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 19:15

Noukie !

Wat een geweldige combinatie toch weer, jij moet ook echt niet overstappen op een ander kleur paard.. behalve de zwarte vlinder over een aantal jaar Knipoog

Geweldige foto's ! Heeeeel netjes Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 19:21

ShannaY schreef:
Noukie !

Wat een geweldige combinatie toch weer, jij moet ook echt niet overstappen op een ander kleur paard.. behalve de zwarte vlinder over een aantal jaar Knipoog

Geweldige foto's ! Heeeeel netjes Haha!

Pling Dank je Shanna! Al moet ik zeggen dat mijn zwarte vlinder momenteel toch erg koffiekleurig aan het worden is Lips are sealed Huilen ...

En Sarabande, erg mooi verwoord en dapper dat je dit zo neerzet op Bokt. Ik moet ook zeggen dat Saar (ook voor mij) een éxtra bijzonder dier is! Een zeldzaam bijzonder dier zelfs om in handen te mogen hebben!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 22:38

Anoukie schreef:
En Sarabande, erg mooi verwoord en dapper dat je dit zo neerzet op Bokt.

Ja dat vind ik ook . Help je gelijk alle rare verhalen de wereld uit Knipoog (al denk ik dat de foto's al genoeg zeiden).

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 22:57

Kayla"]
[quote="Anoukie schreef:
En Sarabande, erg mooi verwoord en dapper dat je dit zo neerzet op Bokt.

Ja dat vind ik ook . Help je gelijk alle rare verhalen de wereld uit Knipoog (al denk ik dat de foto's al genoeg zeiden).
[/quote]

Ja precies Kayla. Het is dan ook ineens opvallend stil na Sarabande haar toevoeging, maar ook ik laat het hierbij maar rusten Lachen.

jeanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 12:48

Mooi paardje hoor, en zo keurig lopen na 4 maanden, daar doe ik mijn hoed voor af hoor!!

groetjes Janna