Ook Savanne moest er weer eens aan geloven...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kleinvosje

Re: Ook Savanne moest er weer eens aan geloven...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-10 11:07

Pays Bas, dankjewel, ik vind dat ook een van de mooiere foto's, behalve dan de achtergrond. Savanne laat wel een goede galop zien.
De foto's zijn gemaakt toen ik net 1 keer les van mijn nieuwe instructrice had gehad, dat was op 8-8. Ik denk dat ik nu 3 of 4 lessen heb gehad, er zijn een aantal lessen niet doorgegaan door ziekte of zware regen.
Ik denk niet dat ik flegmatiek echt als streven heb, dat staat voor mij ook voor een (gedeeltelijk) niet makkelijk te bewerken paard. Daarnaast wil ik juist geen stug paard, die heb ik gehad en dat is iets wat ik niet nog een keer wil. Ze mag best een beetje stuiteren en heet zijn, dan laat ze zichzelf juist heel goed zien.
Maar wel bedankt voor je post!

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 12:29

@Kleinvosje: Graag gedaan. Is leuk om HAW te zien in de regio op de gevoelige plaat.
Heb je geen binnenbak faciliteiten waar je nu staat?

Mijn paard is in het begin ook rennerig en zodra de ontspanning komt, van beide kanten, dan is het ook zeker lekker lopen en zitten.

Je hebt wel een lenige dame joh! :+
Ze kan bijna met dr achterbeen dr linkeroor kietelen. Idd wel lachen dat je nu echt hard bewijs hebt met de foto's gemaakt door je ega.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-10 12:36

Nee, ik heb helaas geen binnenbak, het is geen ramp hoor, maar ik had net een keer les gepland toen het zo ontzettend hoosde, en mijn rij-instructrice geeft geen zwemles.

Savanne is inderdaad lenig hihi!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 12:42

Wauw ziet er fijn uit, goed van je dat je ook de foto's waar het "misgaat" durft neer te zetten, zo valt er nog eens op een leuke manier tips te geven.

Het enigste wat mij opvalt, is dat op het moment dat jij aangeeft dat ze heet word, je op die foto meteen zelf ook terug gaat trekken. Zoiets is heel verleidelijk en ik begrijp het ook wel, maar meestal is het toch beter om ze dan niks te geven waar ze zich sterk op kunnen maken. En dan een oefening geven waarin ze even kunnen ontspannen, of juist die energie kwijt kunnen, afhankelijk van het soort paard.

Verder ziet het er leuk uit, echt verbetering zichtbaar ook. Ga zo door! ;)

CynThier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 11:45

Wat ziet dit er lekker en ontspannen uit, op dat bokje na dan ;).
Ik kan je alleen maar meegeven om je meer je hakken uit te drukken.
Ga zo door verder.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 13:01

X_cyntjee schreef:
Wat ziet dit er lekker en ontspannen uit, op dat bokje na dan ;).
Ik kan je alleen maar meegeven om je meer je hakken uit te drukken.
Ga zo door verder.

Dankjewel, en wat die hakken betreft: Als je goed door het topic gelezen hebt, heb je kunnen zien dat het komt door de nieuwigheid van de laarzen!