Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kYliieJ schreef:als ik mijn linkerbeugel korter doe ga ik zelf nog schever zitten.
dit filmpje is goed om te zien dat ik nog honderd dingen fout doe, naja nu weet ik dat en weet ik waar ik op moet trainen.
@Bonita_Bon : ik heb nooit geleerd om op 2 benen en 2 teugels te rijden hier ben ik dus ook op aan het oefenen. wat betreft de galopwissels daar wordt hij ontspannen van, als het aan hem ligt springt hij ze om de pas een uur lang. dat hij een bokje maakt kan komen doordat hij hem eerderr wou maken als ik, hij moet op mij wachten,. de spanning in de bocht is omdat hij perse niet door de plas wou waar ik hem al een paar keer doorheen wou rijden
nanette1 schreef:Maar, als je zulke filmpjes plaatst, krijg je commentaar, en al helemaal op je spoorgebruik....Ik geef je dingen wat niet helemaal goed gaat, en heb niet echt het idee dat je het accepteert. Jammer. Je kan niet altijd ooh geweldig reacties krijgen..
kYliieJ schreef:@Myukii : hier kan ik tenminste wat mee. ik wil wel even ingaan op wt je zegt over de galopwissels 9 van de 10 keer ontspant hij zich wanneer ik deze wissels ga doen omdat hij die super leuk vind. ik hoef er zelf eigelijk niets voor te doen alleen me benen te verleggen.
We zouden zo graag zo'n zitlessen nemen omdat dat gewoon heel fijn is alleen door het feit van de overlast van de buren is dat gevaarlijk. Eigenaresse heeft ook nog een ander paard en dat rijdt ze vanaf december al niet meer ze heeft er gewoon geen zin meer in om iedere keer dat gedoe te krijgen met de buren, paard wat op hol slaat. Ik wil Boy toch zijn beweging blijven geven maar ik stap ook iedere keer gespannen op, hoezeer ik me ook probeer te ontspannen. Ik zal evengoed filmpjes blijven laten maken want ik heb nu weer genoeg om aan te werken. Als ik erop zit voelt het netjes aan en als ik af en toe in de raampjes van stal kijk lijkt het er ook netjes uit te zien. Behalve vandaag één en al spanning, en dat durf ik ook gwoon te tonen hier,

System4life schreef:Ik ben niet het hele topic gaan lezen...nanette1 schreef:Maar, als je zulke filmpjes plaatst, krijg je commentaar, en al helemaal op je spoorgebruik....Ik geef je dingen wat niet helemaal goed gaat, en heb niet echt het idee dat je het accepteert. Jammer. Je kan niet altijd ooh geweldig reacties krijgen..
Ik ben het hier helemaal met nanette eens... Wanneer je foto's/filmpjes plaats weet je dat je commentaar krijgt. Ook moet je gewoon weten dat iedereen alles goed bedoelt... Ik ken het weten,, nam zelf ook nooit de tips aan en was eigenwijs alsof er toch niks aan de hand was...kYliieJ schreef:@Myukii : hier kan ik tenminste wat mee. ik wil wel even ingaan op wt je zegt over de galopwissels 9 van de 10 keer ontspant hij zich wanneer ik deze wissels ga doen omdat hij die super leuk vind. ik hoef er zelf eigelijk niets voor te doen alleen me benen te verleggen.
We zouden zo graag zo'n zitlessen nemen omdat dat gewoon heel fijn is alleen door het feit van de overlast van de buren is dat gevaarlijk. Eigenaresse heeft ook nog een ander paard en dat rijdt ze vanaf december al niet meer ze heeft er gewoon geen zin meer in om iedere keer dat gedoe te krijgen met de buren, paard wat op hol slaat. Ik wil Boy toch zijn beweging blijven geven maar ik stap ook iedere keer gespannen op, hoezeer ik me ook probeer te ontspannen. Ik zal evengoed filmpjes blijven laten maken want ik heb nu weer genoeg om aan te werken. Als ik erop zit voelt het netjes aan en als ik af en toe in de raampjes van stal kijk lijkt het er ook netjes uit te zien. Behalve vandaag één en al spanning, en dat durf ik ook gwoon te tonen hier,
Iets snap ik hier niet.. Er wordt door iedereen tips gegeven,, maar neemt ze van Myukii wel aan..
Waarom neem je haar tips wel aan en die van de anderen niet... Je vraagt om tips en doet in het begin helemaal niks met de tips.. Iedere keer probeer je er onderuit te komen.. Omdat volgens jou er weinig aan de hand is...
Leg me eens uit... Waarom eronder uitkomen terwijl je er zelf om vraagt.... Waarom de andere niet en Myukii wel![]()
Verder leuk paard...
haha, nee, grapje hoor, ik denk dat er heel veel goede tips zijn gegeven en de ts geeft hier op de laatste pagina ook al aan dat ze daar wat mee gaat doen. 

Maar goed, dat is dat alleen maar een bevestiging voor jou.
kYliieJ schreef:Ik ben niet op zoek naar afkrakend commentaar, als iemand gewoon tips en uitleg kan geeven kan ik er ook wat mee.