Flynn schreef:Dat losrijden is mijn manier. Als ik mn springzadel erop heb is t al meteen n heel ander beeld en is er vast minder commentaar, maar dat is mijn ding, ieder daarin zijn eigen mening, je moet doen wat voor jezelf werkt en waar je in gelooft en waar in je eigen ogen logica inzit. Niet alles alleen maar wijs laten maken door iedereen.
Dat ze daarna te diep loopt, klopt. Dr is niks mis met dr, en ik heb gewoon slechts licht contact op de mond. Dat ik op sommigen achterover hang is dat om t uit te zitten omdat ze behoorlijk kan vertrekken, ik zet daar de teugels niet strakker.
Dat jullie daar commentaar op willen geven, prima, geef dan ook tips hoe ik dat er volgends jullie uitrijdt, en niet gaan zeggen dat ik mn paarden mishandel oid.
Dus ik bedoel, commentaar mag, maar geef er dan ook tips bij !
We werken op school met blokken, 10 week school, 10 week stage etc.
Maar heb je ook die manier wel een kritisch bekeken? het feit dat je je paard nu niet losjes op de loodlijn kan rijden zegt toch ook wel wat? en dat is geen aanval dat is meer een constatering. Een paard wat OF heel diep en rond achter de teugel loopt OF als een hert erbij loopt is niet in orde. Ofwel heeft ze last van spieren ofwel van dr lijf maar in elk geval zou dat rijtechnisch opgelost moeten worden zoals ik in mijn vorige post opmerkte. (ik zei niks over DA's of osteopaten)
En niet iedereen valt aan, je krijgt ook hele goede tips, maar daar lees je overheen, veegt iedereen op 1 hoop en word heel erg boos om eigenlijk niks, ook spaans temperamentje (dat is nl mijn zwakke punt soms)?