Het schijnt dat ik 'zo lief' ben voor paard???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SixBar

Re: Het schijnt dat ik 'zo lief' ben voor paard???

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 09:28

je ziet toch vanzelf wel wat genoeg is? als je paard het zweet er af heeft lopen dan was het al te lang geleden genoeg

flippi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 13:56

Ja dat heb ik ook wel eens, dan ga ik gewoon uitstappen en onze instructeur vindt dat dan goed. Dat komt ook omdat we een heel verschillende groep hebben er zit bijv. een Bpony'tje bij maar ook een Epony.

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 21:17

nee dit vindt ik niet te lief voor je paard.
heb met dit warme weer meestal 's ochtends of 's avonds les, maar het komt ook heus weleens voor dat het toch in de middag moet en dat het dan warm is.
en dan rij ik gewoon net zoals anders (tenminste als ik les heb moet ik veel harder werken dus eigenlijk wel anders :o ).
maar dan stappen we wel meer, aan echt ''anders'' rijden heb ik niets, als ik rijdt moet ik ook écht rijden en werken dus.
anders pakt mijn pony me daar alleen maar weer op de volgende dag en kan ik dus beter niet gaan rijden!

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 21:18

SixBar schreef:
je ziet toch vanzelf wel wat genoeg is? als je paard het zweet er af heeft lopen dan was het al te lang geleden genoeg

ben ik het niet echt mee eens, mijn pony heeft dat ook best weleens (meestal als ik les heb) hebben we bijvoorbeeld net doorgepakt in galop en dan zweet die echt wel.(zie ik de druppeltjes lopen)
da's gewoon hard werken

Castellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 21:25

Als dat 'te lief' is, ben ik er ook zo één ;)
Met dit warme weer doe ik extreem rustig aan. Grondwerk of een rondje bos waarbij ik niet heel veel vraag.
Mijn paardje lijkt niet zo'n last te hebben van de warmte, van hem mag ik wel meer vragen (hij laat merken energie voor 10 te hebben), maar dat komt er dan wel weer uit als het ietsje koeler is.