Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
.

._Marinke_ schreef:Janedieene, ik zeg niet dat je van mij geen kans zou krijgen, juist wel! Maar ik zou je geen 150 euro gaan geven om een jong paardje te beleren. Ik ken je niet IRL, en weet niet hoe je rijd ik oordeel nu ook alleen maar over wat ik van je mee krijg zo in dit toppic. En zeg ook dat je juist van mij wel de kans zou krijgen om een paardje/pony van mij interijden, om te leren en ervaring op te doen, en zou je dan begeleiding er gratis en voor niets bij doen.
Ik begrijp dat je deze pony helemaal in je eentje gaat doen??
Sammy1, wat zit er allemaal in die prijs? Ook stalling en alles meer of puur en alleen het inrijden?
Danitsja88 schreef:Ik heb er verder geen oordeel over of je ervaren bent of dat je het wel of niet kan alleen ik zou er zelf geen geld voor vragen. Als je ergens geld voor vraagt komt er ook een verplichting dat het paard ook goed moet worden ingereden en wat als het minder gaat, als ze achteraf vinden dat het niet goed is gedaan...
Daarnaast zou ik gewoon eerst wat meer inverdiepen en begeleiding nemen gezien ik uit je vorige topic merk dat je op bepaalde terreinen toch nog niet zoveel ervaring hebt is het misschien handig om er nog iemand naar te laten kijken.
Janedieene schreef:Cluni: dankje
xlovelove: kijk maar mijn profiel anders voor wat meer info
misschien wel een goed teken. Ik vind 150 voldoende hoor. Zou het er gewoon voor doen, leuk extraatje toch? Janedieene schreef:Nou even voor de duidelijkheid, ik doe het heus niet voor het geld hoor, maar mijn moeder zei ook nog van:tja, je riskeert wel je leven door op een jong paard te gaan zitten, en dan heb ik ook wel zoiets van: zou jij voor 150 je leven riskeren?? En ik snap jullie prima hoor, vanwege mijn leeftijd, dat is ook wel zo, maar als ik 20 jaar was met de zelfde ervaring als die ik nu heb dan wordt er wel anders over gesproken, geloof me maar, het zijn maar getalletjesEn in jullie ogen ben ik dan een pennymeisje, maar dat geeft niet, vanwege de leeftijd kan iedereen dat denken, ( gelukkig weet ik wel hoe het zit
)
HorseTopShop schreef:Ik deed een hoop toen ik 13 jaar oud was. Crossen met de paarden, achterstevoren erop, hier en daar wedstrijden rijden, etc. Maar als ik er nu op terug kijk kan ik met 100% zekerheid zeggen dat ik toen nooit een paard in zou kunnen rijden. (Al dacht ik toen van wel)
Ik vind € 150,- erg veel.
Hier betaal je € 200,- per week om je paard te laten beleren, maar dan weet je zeker dat het allemaal goed gebeurd en je een startklaar paard terug krijgt.
Waar zo'n paard op stal staat. DIt meisje wil gerust de tijd nemen zo te zien, er zijn genoeg stallen waar een uit de weide getrokken pony in 2 weken wedstrijd klaar moet zijn, si dat nou zo kundig?
en ik denk dat ik voor jullie ook goed nieuws heb.
Maar jullie snappen me wel, en nog even over een vorige pony die ik ooit heb beleerd: