priveles/groepsles

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lolaax3

Re: priveles/groepsles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 19:42

Privé les,meer individuele aandacht,de instructrice kan je meer aanwijzingen geven,en corrigeren dit is vaak ook voor het paard fijner,als oefening en om de aanwijzingen van de privéles te onderhouden zijn groeps lessen erg goed,ook het wennen aan andere paarden,en uit kijken naar elkaar,onverwachte wendingen rijden is ook een prima oefening!

LientjStone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 19:46

maai_ke schreef:
priveles is beter dan groepsles want er is meer indivdiuele aandacht.

Ik rij zelf ook in een groeps les. Misschien kan in een privéles meer aandacht krijgen. Dat is niet altijd bezig. Je leert idd ook meer opletten. En omgaan met andere paarden. Dus het is niet veel beter vindt ik :Y)

SuuZ_AnnuH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 18:50

Ik zeg: een combinatie hiervan. Priveles is wel duidelijk waarom (alle aandacht, er gaat niet iets fout terwijl de instructrice NET niet kijkt). Maar sommige paarden (zoals die van mij :P) zijn weer heeel anders als er andere paarden bij zijn....hier kan je dus weer tegen nieuwe/ andere problemen oplopen!

_BlackPearl_

Re: priveles/groepsles

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 09:27

Ik leer meer bij mijn priveles. Ik heb elke weer verenigingsles, met zn 5en een uur. Ongeveer 1x in de 3week heb ik een half uurtje priveles. Met priveles wordt er intensief de hele tijd alleen op jou gelet en geholpen, met groepsles moet diegene ook soms even iemand anders helpen en kan er niet zo diep op fouten in worden gegaan.

kelly_Utah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 11:12

Privé zeker.
Dan let de instructeur meer op jou dan op de rest, want die zijn er bij privéles niet.
En als je ook nog iemand in de les hebt, met een vreselijk lastig paard, en bij jou gaat het grotendeels netjes, hoeveel aandacht krijg je dan denk je??

Maar ik moet toegeven, de groepslessen zijn gezelliger O:)