Zoals sommigen hier al hebben gezegd denk ik dat je wat naar voor hangt. (Maar wees gerust je bent niet alleen! Hier zit nog zo iemand;
)Dat doeje goed! Succes verder
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Ik kan me precies voorstellen hoe je je voelt, heb zelf namelijk een Laurentz
Gooit hoog op en geeft ook de indruk gespannen te zijn. Wat mij niet zo zeer schokt is de manier waarop hij loopt want ik ken het als geen ander van mijn eigen paardje. Waar ik me zorgen om maak is dat jij je zo onzeker met hem voelt dat je niet met hem in een buitenbak durft te rijden. Ik denk dat als je je eigen onzekerheid opzij durft te zetten en hem gewoon een keer laat gaan je een veel ontspannen ogender paardje hebt. Ik weet dat dit verre van rijtechnisch advies is
Maar zo heb ik wel mijn paardje een stuk meer ontspannen gekregen. Gewoon even zijn ei laten kwijtraken
Uiteindelijk kan ik het ook gruwelijk mis hebben en lijkt jou paard in niets op het mijne, maar hij deed me er zo aan herinneren dat ik toch gezellig even mijn mening hier achter laat. Werk aan een ontspannen relatie tussen ruiter en paard. Paard is gespannen omdat jij onzeker bent over de fratsen die hij gaat uithalen. Denk ik.
Gelders zijn super paardjes