Ik en Lugano Fotoshoot door Loiz!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lana_te

Re: Ik en Lugano Fotoshoot door Loiz!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 16:06

Pracht dier! Maar dat weet je zeker zelf al.
Zoals sommigen hier al hebben gezegd denk ik dat je wat naar voor hangt. (Maar wees gerust je bent niet alleen! Hier zit nog zo iemand; :P )
Dat doeje goed! Succes verder

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 16:15

Allereerst vind ik jullie een mooie combinatie, toch vallen mij wat dingen op en geef ik je wat tips. Je zou het namelijk een stuk prettiger voor jullie twee kunnen maken:

Ik denk dat het paard wat narrig wordt doordat je constant met de spoor zit te prikken (door je beenhouding en stoelzit). Op momenten dat je iets gaat doen bouwt er duidelijk spanning op en lukt de oefening niet. Ik zou de sporen af doen, flink op aan je zit werken en aan je beenhouding. Zo ook veel overgangen rijden, op je zit terug rijden en hierbij constant op je benen letten, op je k*nt zitten en hakken uitdrukken. De fouten van de ruiter uiten zich namelijk allemaal in het paard en wat voor prestaties er uit het team komen. Ik denk dat als je aan de rust, en dus aan jezelf werkt je prima met m op wedstrijd kunt. Je ziet dat het paard je soms niet snapt, haastig wordt en dat raffelt het plaatje af. Probeer eén te worden met het paard en werk aan jezelf. Het paard is nooit het probleem. Dat is het fijne van deze foto's, je hebt meteen individuele feedback (de feiten staan dan op papier).

Pik ze niet op als kritiek maar als tip, er is iedergeval veel plezier te zien!

Tatort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 16:29

Vind het een super mooi ding :) Ik kan me precies voorstellen hoe je je voelt, heb zelf namelijk een Laurentz :) Gooit hoog op en geeft ook de indruk gespannen te zijn. Wat mij niet zo zeer schokt is de manier waarop hij loopt want ik ken het als geen ander van mijn eigen paardje. Waar ik me zorgen om maak is dat jij je zo onzeker met hem voelt dat je niet met hem in een buitenbak durft te rijden. Ik denk dat als je je eigen onzekerheid opzij durft te zetten en hem gewoon een keer laat gaan je een veel ontspannen ogender paardje hebt. Ik weet dat dit verre van rijtechnisch advies is :P Maar zo heb ik wel mijn paardje een stuk meer ontspannen gekregen. Gewoon even zijn ei laten kwijtraken :P Uiteindelijk kan ik het ook gruwelijk mis hebben en lijkt jou paard in niets op het mijne, maar hij deed me er zo aan herinneren dat ik toch gezellig even mijn mening hier achter laat. Werk aan een ontspannen relatie tussen ruiter en paard. Paard is gespannen omdat jij onzeker bent over de fratsen die hij gaat uithalen. Denk ik.
Veel plezier met hem nog :) Gelders zijn super paardjes :D

blackbeauty5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 17:47

aah leuk beessie! en die laatste foto is echt heel grappig!

eh ik zou je schouders iets rechter houden, dan doe je meestal automatisch ook meteen je hakken iets meer naar beneden, daar kan je mischien op letten :D

Mijndario_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 19:59

Nou, de tips zijn al gegeven ;)
Leuke combi zijn jullie! En mooi gelukte foto's toch zo in een binnenbak :P

Elfjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 08:35

Ik vind je paard leuk lopen.
Maar inderdaad is jou houding wat storend.
Je kruipt echt compleet in elkaar (benen en hakken optrekkend, je handen mogen wat hoger en je mag wat trotser erop)