Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MirandaFuego schreef:Owh nu zie je dan ook wat er gebeurd als je een paard met slof beleerd, een psychisch gestoord paardje wat helemaal niet kan ontspannen.
Daar kun jij natuurlijk niets aan doen.
Kijk eens op de site van A de Bodt, daar kun je zowiezo al wat dingetjes lezen en kijk eens of je instructie kan krijgen op deze manier, dat zal je paardje veel goed doen!
Delores schreef:omg is dat en facking tuiger?
wat sit er in voor bloedd? gronigner?
je hebt hem erg opgekropt lopen waardoor je zijn rug de vrijheid niet geeft om hem te ontspannen!
je hebt hem erg opgekropt lopen waardoor je zijn rug de vrijheid niet geeft om hem te ontspannen!
) N_jumping schreef:dus als ik het goed begrijp moet ik zachter worden in mijn handen en hem meer ruimte naar voor geven en hem dan bijdrijven waardoor hij zelf aanleuning gaat zoeken?
MirandaFuego schreef:Kijk eens op de site van A de Bodt, daar kun je zowiezo al wat dingetjes lezen en kijk eens of je instructie kan krijgen op deze manier, dat zal je paardje veel goed doen!
)? En door deze instructie loopt hij nu dus zo...