Met al die zadelproblemen zou ik eerlijk gezegd het zadel er niet meer opgooien totdat de zadelmaker langs geweest is. Hoe je het uitlegt klinkt het best heftig.
Ik vind het een super mooie pony, en het plaatje zoals op de foto's vind ik mooi voor het warm rijden en de cooldown. Tussendoor zou ik hem toch echt meer oppakken, en aan de handhouding werken. Ik ben benieuwd hoe het er over een paar weken weer uitziet!
Ik vindt jullie een leuke combi samen, ik heb alleen een paar tips. Ik zou je handen iets meer bij elkaar houden want ze zijn nu iets te ver uit elkaar, ook zie ik op sommige foto's dat je naar voren valt. ik weet niet of dit moment opnames zijn? verder staat het groene setje erg chic!
milo
Geplaatst: 23-05-10 10:31
je rijdt mooi de ontspanning in, fijn plaatje! Erg mooie pony en sterke achterhand, echt aan kanjer! succes samen, jullie zijn een leuk stel samen
SLS_Focus
Geplaatst: 23-05-10 11:07
8 maanden ? Dat geloof ik bijna niet , het ziet er super uit, groen staat hem heel leuk ! Tussendoor oppakken moet je idd wat een proberen te werken . Maar een xtje rustig aan is niks mis mee natuurlijk ! En je handen wat meer bij elkaar houden . Jullie zijn zeker klaar voor de B. Lekker stel, jullie gaan nog ver komen !
mimeslosydy
Geplaatst: 23-05-10 11:25
hee is dit misschien bij de Zaanse? iniedergeval, heel knap dat als je pas 8 maanden rijd hem al zo goed rondstuurt vooral zo door gaan komt zeker goed met jullie
smeetjoew
Geplaatst: 23-05-10 11:55
Wat een fijne pony! Die heeft je zus erg fijn aangereden! Ik zou je alleen afraden zo laag en diep te rijden. Want hoe verder ik naar beneden scroll, hoe meer je pony op z'n voorhand kiept, terwijl 'ie van zichzelf een mooie balans heeft. Zonde als dat eruit wordt gereden! Enkel zo lang en laag rijden als je het weet aan te vullen met een been van achteren naar voren en daarin de aanspanning in de bovenlijn kunt vinden, maar dat is niet makkelijk. Ik zou 'm gewoon iets korter nemen, of heel eventjes wat lager rijden, maar je moet te allen tijde de activiteit en de drang naar voren bewaren als je ze echt over de rug wil rijden.
dat ziet er erg goed uit zeg. de puntje geef je zelf al aan. misschien je handen af en toe wat hoger (beter dragen) en wat een mooi zetje!!!!
Selente
Geplaatst: 23-05-10 13:58
Wat een mooi beestje! En die set staat hem ge-wel-dig !
Puntjes zijn al aangegeven! Succes in de B
sietske_drop
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-10 14:27
mimeslosydy schreef:
hee is dit misschien bij de Zaanse? iniedergeval, heel knap dat als je pas 8 maanden rijd hem al zo goed rondstuurt vooral zo door gaan komt zeker goed met jullie
allemaal hartstikke bedankt voor jullie tips en reacties!
Wiwabalia
Geplaatst: 23-05-10 14:32
Veel succes en laat ons weten hoe het is gegaan!
sietske_drop
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-10 14:50
xx_Kelly_xx schreef:
Veel succes en laat ons weten hoe het is gegaan!
dankje en ja zal ik doen!
mimeslosydy
Geplaatst: 23-05-10 19:54
sietske_drop schreef:
mimeslosydy schreef:
allemaal bedankt voor jullie tips en leuke reacties, ik zal er wat mee gaan doen!
Sidera
Geplaatst: 25-05-10 20:44
Super mooi en chique dier zeg! En ik zou het je echt niet geven dat je nog maar 8 maanden rijdt.
max_m
Geplaatst: 26-05-10 22:11
Vind dat je er netjes opzit voor zo weinig rijden! En je pony is echt super leuk. Als tips heb ik verder nog dat je je handen wat minder breed uitelkaar kan zetten daardoor zullen je schouders ook wat meer naar achter gaan en je wat rechterop gaat zittten en je tenen meer naar binnen (allebei de dingen zijn al gezegd volgens mij) en verder vind ik het er wel netjes uitzien. Wel denk ik dat je voor de B wat actiever moet rijden, alleen dat is moeilijk te zien vanaf een foto
LexLester
Geplaatst: 27-05-10 14:32
leuk paardje:D
tips:
- hakken meer uitdrukken - handen dragen ( je hebt ze veel te laag ) - de mond van je paard goed voelen en een beetje spelen met je handen dan gaat hij echt nageven
@ kodalover, we rijden drop niet nagevelijk door spelen, maar gewoon door met je been naar een stille hand toe te rijden van met je handen spelen daar wordt hij alleen maar krielerig van. maar je hebt wel gelijk dat dropshot nog net iets meer erdoorheen moet bij sietske.