X__Trees schreef:kleinvosje schreef:Blijkbaar toch niet goed genoeg, anders zou je er hier niet naar vragen. Ik vind dit een beetje banketstaaf overkomen naar je instructrice toe, je zegt dat ze het weet op te lossen, maar ondertussen wil je van ons hetzelfde weten.
Iemand die zelf hoog rijdt, is misschien wel goed in haar rijden, maar dat wil nog niet zeggen dat ze het ook uit kan leggen en over kan brengen...
Het is niet omdat je les hebt dat je geen andere meningen mag aanhoren. Hoe meer meningen, zo kan je uiteindelijk opmaken wat het beste voor jou en je paard is.
Als TS een fijn gevoel heeft bij de lessen en markt dat er verbetering is, dan moet ze die les ZEKER blijven volgen.
Verder vind ik je houden best ok, een keer er meer ontspanning is ga je je ook meer kunnen zetten rond je paard.
Op enkele foto's is je hand best streng, probeer daar aan te denken!
Verder over je trainingswijze, ik zou meer dressuur gaan rijden/lessen. Je pony gaat automatisch meer conditie hebben voor je ponyrennen. Want 1x in de week op snelheid en 1x in de week dressuren lijkt mij niet optimaal. Ik zou hem door dat niet vooruit branden gewoon proberen doorrijden. Misschien is hij stijf omdat hij het niet gewoon is?
Bedankt! Door een lelijke val tijdens een training en omdat Ricky kreupel is geraakt, doe ik niet meer mee aan de ponyrennen. Ik ben zoiezo van plan om meer aan dressuur te besteden. Bedankt voor je tips! Ik zal binnenkort weer foto's plaatsen van de les, die gaan nu stukken beter.