als een paard met zijn oren naar achter loopt met rijden, wil niet niet zeggen dat hij niet ontspannen is. Je hebt paarden die de oren opzij laten hangen (barbria), maar je hebt ook paarden die ze erop laten staan of naar achter houden. Groetjes van Wendy Ps. Ik vind het een mooi paard en op de foto lijkt het eerder dat je paard iets op je hand hangt dan dat je "zijn kiezen eruit rukt". Als een paard hangt en hij heeft geen sperriempje om, dan wil hij wel eens zijn mond open doen. Ik weet niet of dat hier het geval is. Wat je zelf al zegt, een foto is een moment opname en dus kan je dar heel moeilijk over oordelen. En ik vind dat een aantal nogal snel hun oordeel daarover klaarhebben. Je kan dit niet goed oordelen
Lisette
Geplaatst: 26-07-01 14:26
Leuk paardje hoor. Enne je mag best trots zijn op wat je hebt. Schijt aan wat anderen denken. Ik ben ook hardstikke trots op mijn paardje en als hij bij een keuring zo'n hoge punten haalde zette ik het ook meteen hier op!!!!!!!!
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lisette op 2001-07-26 14:29 ]</font>
avalon lover
Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 21:54
Hi,
Hij hangt idd af en toe, mijn nichtje rijdt hem niet zolang..dus ze weet nog niet alle 'knopjes'... Maar dat gaat wel beter nu
Groetjes Youko ( ja, weer op haar naam, ben lui )
Youko
Geplaatst: 27-07-01 22:02
Ben even gaan zoeken naar foto's van hem los..
In beweging..
En een lieve van hem..
Ik heb mijn best gedaan, maar meer kon ik niet vinden...Hij is liever lui dan moe, dus actie terwijl hij los is, is heel zeldzaam.
Nathalie
Geplaatst: 27-07-01 22:19
Ik ben ook nooit arabierenfan geweest en ben het nog steeds niet. Maar vanaf de eerste foto die ik van Aaf gezien had ben ik in love..
avalon lover
Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-01 22:42
Goed zo!!! Hij is echt een schatje!!!!
XXX
vikki
Geplaatst: 27-07-01 22:54
Die foto voor die rode vrachtwagen is mooi!!! En met zijn koppie uit het raam... Is Avalon hengst??? (Staat vast ergens vermeld, maar ja, ben ff te lui om te zoeken...) Zou namelijk ook wel een leuke kerel zijn voor mijn meissie... (Ze is nu drachtig van Krimh, ook volbloed arabier)
Lievemeid
Geplaatst: 28-07-01 09:08
aaah dat dubbele oortje Schatje is het hoor
Youko
Geplaatst: 28-07-01 12:34
Hoi,
Ja, Avalon is een hengst, hij was vorig jaar goedgekeurd als dekhengst. Vorig jaar was hij niet voorgebracht ( voor de deklicentie van dit jaar ), dus dekt hij ook niet. Maar in oktober, (dit jaar ) wordt hij weer vorgebracht en dan maar hopen dat hij weer goedgekeurd wordt!
Sunnylover
Geplaatst: 28-07-01 14:17
Even een reactietje op Wjerdo. Wjerdo jij zij dat het knap was dat ze hem zo omlaag kreeg,ze houd haar handen anders wel op de verkeerde plaats... Hetzelfde probleem had/heb ik ook en het is vrij moeilijk om af te leren,het schijnt dat je je handen boven het zadel moet houden en er niet naast ik wil niet weer ruzie hebben hoor maarum...het is idd moeilijk om een arabier aan de teugel te krijgen maar met je handen naast het zadel gaat het natuurlijk al een stuk makkelijker ZO zeg ik altijd maar,think simple,be simple.
Maar het kan ook zijn dat ze hem wel goed naar beneden heb gereden hoor,want hij loopt wel mooi en ontspannen (naar mijn bekijks erop) En als ik het fout heb: Sorry
Maar het is altijd moeilijk zien vanaf een foto, dus ik kan beter niet meteen beoordelen maar goed het kan ook zijn dat ze hem ervoor wel netjes naar beneden heeft gereden.
toiz toiz
Nathalie
Geplaatst: 28-07-01 14:52
Euhm t kan aan mij liggen natuurlijk.. maar zij heeft haar handen wel goed, ok, misschien iets te laag maar echt niet op de schouders ofzo hoor
R_MW
Geplaatst: 28-07-01 15:32
Ik hou niet zo van arabieren. Ik vind ze altijd een beetje ielig onder het zadel, maar op zo'n show zo aan de hand vind ik het prachtig!
Ik ben ook een keer in Tilburg geweest nou toen stond ik toch echt wel te
ik vind jou arabier eerlijk gezegd aan de hand dus ook mooier. Misschien dat ze dan minder ielig lijken ofzo.
Ik vind m in ieder geval absoluut niet lelijk!!!
marloes-joy
Geplaatst: 28-07-01 15:47
Hoi!! Erg mooi paardje hoor!! En ik kom helemaal niet zeuren, want hij loopt erg netjes met jou erop!! Petje af hoor IK denk gewoon dat sommige mensen jaloers zijn. Zelf heb ik een 4 jarig nrps merrie Joy En daar zit veel arabisch bloed in.Ze is ook een vosje en erg lief doeii groetjes marloes
Sunnylover
Geplaatst: 28-07-01 16:35
Waarom moet je nou weer jaloers zijn als je even iets opmerkt Nou,misschien heb je er zelf wel ervaring mee,met dat jaloers zijn Ik zei het in idergeval niet omdat ik nou toevallig jaloers was
Ik vind avalon trouwens helemaal niet iel hij is kwijlend mooi en heeft schitterende gangen. OOk nog een hengst,ik vind het knap de ze hem zo kunnen rijden!
marloes-joy
Geplaatst: 28-07-01 16:51
hallo nou mijn reactie was helemaal niet zo bedoeld hoor.GEwon soms lees ik hoe mensen andermans paard af lopen te kraken en dat vind ik zo min, zet dan gewoon niks neer toch? Maar ik had alleen de eerste pagina gelezen. Heb jij ook een arabier? Ik heb een jonge Nrps merrie van 4!! doeii
Youko
Geplaatst: 28-07-01 22:01
Hoi,
Het kan best hoor, dat mijn handen wat te laag zitten, maar dat mag nog wel omdat hij nog jong is. Maar dat is trouwens alleen bij het losrijden, als hij zijn aandacht bij heeft, dan kan ik mijn handen ook wat hoger houden. Maar ik moet hem in het begin echt er doorheen rijden. Anders doet hij helemaal niks meer..en loopt dan alleen te klieren.