FaberSmid schreef:Losrijden wordt gewoon over geslagen, wordt meteen maar warm gereden, omdat het toch geen piep uit maakt.
Om verwarring weg te nemen en in het vervolg te voorkomen: kunt u misschien uitleggen wat het verschil is tussen losrijden en warmrijden en hoe dit in de training naar voren komt? Zelf heb ik dit ook nooit uitgelegd gekregen, en u hecht duidelijk nogal wat waarde aan dit verschil.
Dat had hij heul verstandig zelf al gedaan. Ik had er niets meer aan toe te voegen. Hij liep als een trein en na een half uurtje stond hij weer op stal. Alles wat ik van hem vroeg deed hij prima en gemakkelijk. Dan ben je zo klaar he? We hoeven er tenslotte ook niet iedere dag anderhalf uur op te zitten harken toch? Zo blijft dressuur voor paarden ook nog een beetje leuk
,
Ben daar dus mee aan het oefenen, maar doe dat alleen als ze in de hand fijn aanvoelt anders wordt het snel een trekspelletje. Blomke is nl niet altijd even makkelijk in de hand. Weet dat deze oefening niet met alleen hand gereden hoort te worden, maar de verleiding is op zo'n moment dan gewoon te groot, dat weet ik van mezelf