Onze topper.. komt boven alle verwachtingen uit!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:41

Stelletje kinderen, gedraag je een keer naar je leeftijd. :? KBK zegt heel netjes wat ze er van vind en dan komt dit.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:42

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het vrij onbeschoft vind hoe jullie (magictwist en Dineoh) omgaan met de kritieken en suggesties van anderen. Had even de indruk met twee jonge Penny's van doen te hebben maar een blik in jullie profiel leert anders...Jammer dat je deze tips niet ter harte neemt en je eens achter de oren krabt..

Captain

Re: Onze topper.. komt boven alle verwachtingen uit!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:43

Ik schrok ook even.. 17 en 25? :n
Volgens mij heb ik me nog nooit zo kinderachtig gedragen

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:44

Ik ook niet..Zou me doodschamen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:45

Hannah_Menno schreef:
Ik schrok ook even.. 17 en 25? :n
Volgens mij heb ik me nog nooit zo kinderachtig gedragen

Ik heb me wel vaker verbaast over 25jarigen hier op bokt eigenlijk :')

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:45

ik vind dat hier kinderachtig wordt gereageerd..zonde van het topic...

Commentaar op de foto's ga ik niet geven aangezien dat al 2 pagina's gebeurd is.

Wel geef ik al tipje me dat als ze het (bok)touwtje vastneemt dat ze haar teugeltjes wat losser laat zodat hij zelf het wat kan uitzoeken.
In noodgevallen kan degene met de longe nog ingrijpen.

Verder vind ik het wel een leuke combinatie en ik ben erg benieuwd naar de nieuwe foto's :D

magictwist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 18:45

jammer he!! ... topic is al getemt... mensen moeten even lezen.. wij hebben nu de grootste lol in dit topic.. omdat iedereen zich zelf zitop te vreten... omdat er gewoon niet gelezen word...

wij gaan zo naar stal.. en zien ons paardjes weer heerlijk in een schone stal met water en hooi staan zonder wondjes of andere rare dingen... en begroeten ze ons allemaal fierlijk ....

geweldig dit!! .. i love it ...

fijne dag nog allemaal :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:48

Ik heb goed gelezen. Wees gerust. Hier lol om hebben? Hmm, jammer dat je humorniveau nog zo laag ligt.

magictwist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 18:49

jaah niveau daald!! :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:49

Van jullie kant ja. Erg jammer.

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:49

Ik zie idd stelling naar buiten, strakke teugels.
Als ik jou was zou ik lekker aan stelling naar binnen werken.
Zorgen dat de pony op jou let.
En zorgen dat ie niet constant in de krul hoeft te lopen, dus lekker lange teugel.

magictwist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 18:50

* UITNODIGING VOOR ALLEMAAL

wees allemaal van harte welkom op stal ... kunnen jullie oordelen in real live... oordeel niet te strak op foto's ..

daaaaaggg

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:51

als je nu een keer normaal zou reageren, zou het ook al helpen. IPV als een 4 jarige die haar zinnetje niet krijgt.

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:52

Ik heb geTeMd!
Erg kinderachtig gedrag.

magictwist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 18:53

nou.. wij gaan naar stal..

reageer niet te veel.. heb ik straks weer zoveel terug te lezen.. als dat de moeite nog wel waard is...

fijne avond allemaal!! :D .. en veel plezier met rijden voor degene die dat gaan doen.. en niet te hard in de monden trekken he!! :P

doegg

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:53

Tja, je plaatst een topic op HAW. Dus je wilt graag commentaar. Ik vind dat je dan een beetje vreemd reageert als dat commentaar niet is wat je wilt horen. Als door zoveel mensen hetzelfde gezegd wordt, zit er misschien wel waarheid in en moet je eens bij jezelf en je manieren van trainen te rade gaan. Het zou je sieren als je daar op een respectvolle manier mee om zou weten te gaan!

magictwist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 18:54

het topic begon ook gewoon normaal.. tot er weer van die mensen komen ..die zo OVER reageren.. mensen die oordelen over mensen (niet op de stijl) via foto's !!... dan doe ik gezellig het spelletje mee...

topic is gelukkig al meerdere keren getemt.. en er zal binnen kort voor jullie allemaal een topic verschijnen zonder elastiek enz.

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:54

Veel succes met de tips die iedereen je gegeven heeft
Ik hoop dat alle verbeterpunten werken! . }:0

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:54

Ja, nu weten we wel dat je naar stal gaat. Hopenlijk denk je er nog even over na. Het is niet slecht bedoeld, en op Bokt zitten mensen met veel ervaring die jou tips willen geven die voor jou en het paard beter zijn. Waarom zou je daar dan om lachen? Je kunt er beter serieus op ingaan en wat met het advies doen dan dat je je eigen ding blijft doen. Het is allemaal goedbedoeld.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:55

Hoezo oordelen op mensen? Men oordeelt op wat gebeurt op de foto's en dat is nu eenmaal niet helemaal okee. :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:56

Charlie_P schreef:
Tja, je plaatst een topic op HAW. Dus je wilt graag commentaar. Ik vind dat je dan een beetje vreemd reageert als dat commentaar niet is wat je wilt horen. Als door zoveel mensen hetzelfde gezegd wordt, zit er misschien wel waarheid in en moet je eens bij jezelf en je manieren van trainen te rade gaan. Het zou je sieren als je daar op een respectvolle manier mee om zou weten te gaan!

Je haalt me de woorden uit de mond.

Leuke pony, alleen hij reageert wat diep op de elastiek. Die eraf laten dus (las dat dat ook al gebeurde, dat is goed!). Gewoon lekker de basis gaan oefenen, dat scheve zal (mits met goede training) vanzelf bij gaan trekken.
Vind wel alleen dat zadel slecht past. Teveel op de schouder, en ligt hellend naar achter (erg dunne keilkussens). Dus daar zou ik zeker even naar laten kijken.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:57

magictwist schreef:
mensen die oordelen over mensen (niet op de stijl) via foto's !!.z.

Hoe moeten we anders oordelen? Jij plaatst toch foto's zodat wij er commentaar (positief of negatief) op kunnen geven? :o?
Als je niet tegen negatief commentaar kunt moet je geen foto's plaatsen. Of iig, niet zulke foto's.

magictwist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 18:58

de afgelopen reacties... vind ik prima... opbouwend.. maar mensen als reactie met "auw of zielig enz... " nou kom op he... niet op bouwend toch ;)

tuurlijk doe ik wat met de tips.. en het is niet op een ieder van jullie bedoeld hoor... zijn zeker ook fijne reacties bij geweest ;) ...

over dat zadel heb ik ook zitten kijken ja... thnx

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:59

Negeer die reacties dan ipv zelf even zielig te gaan doen. :) Je bent toch meer dan dat? :)

magictwist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 19:01

jaah daar heb je een punt in .. weet ik zelf ook wel.. had gewoon ff lekker zo'n bui om overdreven terug te reageren!! :o

de nuttige tips .. doen we zeker wat mee... en hou het volgende topic in de gaten is een tip !! :)