Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kimberleyhof schreef:mensen mensen mensen, wat een drama wordt er weer gemaakt zeg! ik heb duidelijk verteld dat we haar pas 2 weken hebben, voorlopig nog niet op wedstrijd gaan en thuis gwoon lekker aan het oefenen zijn,,
wat betreft het achter de loodlijn lopen ben ik het met jullie allemaal eens,, maar nogmaals dit was voor ons beide een dag dat we ontspanning wouden, ik hou haar niet vast ik laat haar los. ze is door mijzelf naar beneden gereden.
ze kan al heel best op haar eigen benen lopen maar loopt veel te snel opgekropt in haar eigenhouding en in spanning, DAAROM DUS VANDAAG HET RIJDEN NAAR LANG EN LAAG IN ONTSPANNING.
jammer dat mensen zo snel een conclusie trekken dat dit niet goed is voor een paard en dit niet in de wedstrijd ring kan, dat snap ik allemaal...
ze kan prima met haar neusje eruit lopen, en op haar achterhand gaan en sluiten in draf en galop.. maar ze wordt 4 in april dus dat komt later..
en dat geldt voor iedereen!