As zaterdag ochtend ga ik hem wss weer rijden, misschien zie ik je dan wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
As zaterdag ochtend ga ik hem wss weer rijden, misschien zie ik je dan wel
Omdat hij nog weinig bespiering op zijn rug had en dit zadel had met bontje er onder ook nog steeds genoeg ruimte
zadel is net aangepast, daar ben ik erg precies in
maar als hij meer spieren heeft op zijn rug gaat het bontje er onderuit! Maar dan komt eerst weer de fysio langs
En zodra ik merk dat hij niet meer optimaal ligt komt er direct een zadelmaker bij....
ben nu stiekem toch wel weer aan het verder kijken voor een hulsebos... Die kan altijd weer aangepast worden als hij gegroeit is enz.. En zit natuurlijk als een huis... Maar die prijs

dus het draf stukje in het filmpje is ook echt een heel 'slecht' stukje van vandaag. Verder moet dat durven rijden gewoon weer komen en langzaam opbouwen, dit was pas de 2de keer dat ik erop zat. Ga in de aankomende 2 weken 6x rijden dus dan ziet het er vast weer heel anders uit, tegen die tijd komen er weer nieuwe foto's
Verder heb ik hem juist te los van voren, dat is in ieder geval wat er vandaag werd gezegt door degene die me les gaf 

dat moet je in je achterhoofd houden. Succes
! 
ik zeg niet dat het perfect is, maar ik vind het voor nu een hele grote sprong vooruit en vind het wel goed zo, dat hij mooi in 1 tempo ontspannen loopt komt vanzelf wel. En dat ik fijn ontspannen kan zitten komt ook vanzelf weer, dat gaat niet zomaar in 1 dag.
bedankt voor de tips, zal zeker meer proberen te zitten de volgende keer en mijn been lang maken en eraan durven rijden. Moet even de knop weer omzetten op hem, al ging dat vndaag na de galop al een stuk beter. Moet in mijn kop hebben dat hij braaf is en ik hem gerust kan bijtikken waar dat nodig is. Over een dikke maand nieuwe foto's/filmpjes en dan hoop ik op veel verschil, vooral in mijn eigen houding !
en dat na 4 of 5 x keer vallen! Werk aan je houding, vraag een instructeur die les geeft bij de basis.
het is ook niet zo dat ik erop zit en jeej een beetje rond rijd ofzo. Doe echt wel mijn best natuurlijk, werd vanmiddag ook vaak tegen me gezegt dat ik meer op het rijden zelf moet letten en dat hij juist leert te lopen. Ga er zeker mee aan de slag, sorry zit gewoon een beetje op een grote roze wolk omdat het zo ontzettend fijn ging en hij zo braaf was en jij zet me net met beide benen op de grond. Helemaal niet erg hoor, maar kwam even hard aan haha. Maar ga ermee aan de slag. En een goede instructrice zoek ik nog voor als hij weer thuis staat.. Dus als je tijd hebt...
) schrijft is zeker waar en ze heeft ook helemaal gelijk 
wil er heel graag aan werken maar ik vind het zo moeilijk mijn benen te ontspannen tijdens het rijden. Heb na het rijden ook vaak last van mijn heupen..