Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Voice schreef:Hoi,
Ik had ze dus ook in Australie besteld en werd toen onaangenaam verrast, omdat er nog ongeveer 100 euro bij kwam aan invoerkosten en btw e.d. Ik kwam er op die site van het Duitse verzendhuis niet aan, dus ik dacht ik doe het zo, maar dat doe ik dus niet nog een keer, want ze waren al duur, maar nu zijn ze dus nog duurder geworden![]()
Judith
helga schreef:hoi hoi,
ik wilde ook old macs voor mijn fjordje dries, en heb daarom ook sugarmiss even lastig gevallen, omdat ze perfect "buitenlands"spreekt en schrijft.
nou hoefjes opgemeten, maar helaas. voor de lengtemaat heeft hij maat 8 nodig maar voor de breedte maatje 2dus dat wordt een probleem.
welke maat heb jij voor minco????
ik heb gisteren ook de hoeven van heidie (van leetje) opgemeten en ja die komen meer overeen, zij zou gewoon maat 8 passen omdat de breedte goed is.
nu heb ik maar smit rijssen aangeschreven, die maakt ze op maat.
heeft iemand hier ervaring met de sneakers van smit rijssen?????
doeg helga
helga schreef:hoi hoi
ja ik ging natuurlijk ook wel twijfelen, maar ik heb gemeten volgens de tekening van sugarmiss haha.
vanaf het driehoekje (zeg maar) van de bovenkant van de straal en dan zo naar voren. dat kwam uit op 14,5 cm, maar de breedte was maar 11 of 12 cm even uit mijn hoofd. ben natuurlijk net dat blaadje kwijt waar het op staat.
dries heeft dus kwa lengte vrij normale hoeven, maar kwa breedte erg smal, dat is dus het probleem.
het paard van leetje had ik eens opgemeten, en dat was wel een standaard maat.
altijd al geweten dat ik een apart paard heb![]()
maar goed smit rijssen, is wel 180 km rijden. je moet er wat voor over hebben. haha