Stoere Ballouk @ work in wedstrijdoutfit!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lisaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 09:26

Wat een Prachtig paard zeg! De foto's zijn heel mooi geworden! die een na laatste foto is echt een vergroting waard!:o:9
Ik heb zelf het probleen ook dat ik naar beneden kijk met rijden , maar ik zeg het toch, probeer te kijken waar je heen gaat. :o

PonyPrinses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 09:38

WAT HEB JY EEN MOOII PAARD !!!!! *D
Je doet bijna alles goed, behalve dat je niet voor je kijkt en niet je handen recht op hebt. :P

Kaaaren

Re: Stoere Ballouk @ work in wedstrijdoutfit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 09:56

Prachtige foto's ziet er lekker ontspannen uit!

Welke rijlaarzen heb je?! vind ze echt een gave kleur hebben!

Kwal

Re: Stoere Ballouk @ work in wedstrijdoutfit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 10:00

Ik vind Ballouk zo stoer :+:

Ziet er netjes uit, alleen zou ik je stangteugel gewoon op druk houden, dus niet los laten. Dat klappert namelijk in de mond ;)

MarchadorJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 10:41

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.