Robijntjah schreef:Nee hoor, er zijn zeker dingen waar ik wat mee aan het doen BEN, maar helaas gaat dat allemaal niet over 1 nacht veranderen
Dat je niet binnen 1 dag een mega progressie bokt is logisch. Maar bij een goede instructeur (en een goed luisterende ruiter) kunnen kleine verbeteringen al wel heel snel zichtbaar zijn. Zeker in houding en zit. Goed gaan zitten is gewoon een kwestie van doen en volhouden, daar hoeven geen maanden of jaren overeen te gaan. Jij opent zelf dit topic met een titel die suggereert dat er sprake is van een flinke vooruitgang.... En nogmaals; als ik je rijden vergelijk met HAW topics van je vorige paard zie ik nog niet veel verbetering in je rijden. Bovendin haal je nu exact dezelfde argumenten (of uitvluchten) aan voor de dingen die niet zo goed gaan.... Je zou hooguit eens kritisch bij jezelf te rade kunnen gaan of je wel op de goede weg zit... En dat zeg ik niet om je af te zeuren, maar alleen maar omdat ik het zonde vind dat je geen progressie boekt terwijl je er kennelijk wel veel tijd en energie in stopt.
Ohhhhhh wat gaat dat rijden van jou toch vooruit zeg! Ah, dat paard loopt echt goed