Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.. En zoals ongeveer 25 x uitgelegd hierboven, ze is ondertussen 2 x bij de osteopaat geweest die haar op 3 plekken heeft ´gekraakt´ en maandag wordt het zadel (weer) nagekeken voor de zekerheid. Daarbij was ze hier een week niet gereden en erg fris. Vandaag lekker gelongeerd, morgen er voor de eerste keer weer op, en ze liep vandaag lekker ontspannen over de rug en met meer souplesse en bewegingen vanuit de achterhand. Dus die ontspanning zit wel goed
!!! 
Zou je weer een keer een video kunnen plaatsen?
maar goed, dat weten jij en ik en de andere bokkers natuurlijk niet.. Ga zo weer even naar La, ga weer rijden, heb er n week al weer niet op gezeten ivm osteo. Dus ben benieuwd! Neem de camera maar weer mee haha. Gaat bij jou ook goed??
. Vulina schreef:Ik ga maandag voor de zekerheid weer zadel na laten kijken en passen en osteo heeft nu 2 x behandeld, dus als het goed is is dat nu over. Zal het zo zien! Bedankt voor je reactie
Vulina schreef:Haha ja klopt! Denk dat je wel 2 van mijn vorige ponys kent: Rocky en Alie. Hebben beide op de hynstepole gestaan
Oant sjen!
.
... Ook met longeren is dat zo, als ik alleen al wijs met mn zweep zwiept ze even. Maar, ze loopt alweer veel beter, heeft nog wel even tijd nodig om haar volledige balans weer te vinden, nadat ze weer los is in de rug. Spieren weer opbouwen etc. Maar gaat de goede kant op!
) mee bezig!!