Whieeeeeeeeeeeeee he's huge!!!! echt geweldig... GROOT!!! wat n reus he... Maar volgens mij ben jij ook niet al te groot? Hij is ook erg mooi om te zien verder, echt leuk!!
Anoniem
Geplaatst: 22-05-03 13:04
If you're talking about BIG! Jemig wat een reus, wel een prachtbeest moet ik zeggen. Wanneer zou er zoeen bij mij rondstampen? *droom droom*
LadyJane
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 13:20
Dat bedoel ik.. Wij gebruiken eigenlijk nooit een hulpteugel. (tot grote ergernis van bernard en Jean..) Vindt het echt vreselijk om met een slof te rijden, al die teugels in je handen! Ik heb hem dus ook altijd onbewust te strak! maar ja, dat zal wel wennen zijn. Maar ik vind het als een hulpteugel goed wordt gebruikt niet slecht of zielig hoor!
sorry, ff offtopic
Karinnn
Geplaatst: 22-05-03 13:29
wat een prachtbeest, echt super!!!
Sterre
Geplaatst: 22-05-03 13:46
Ik kan de foto´s nu dus wel zien; wauwie, wat een beest zeg , waanzin !! Kan me goed voorstellen dat je erg trots op hem bent !!
sherwood
Geplaatst: 22-05-03 18:46
Ik ben zelf ook niet de grootste hoor, maar Bas is wel iets groter dan ik met z'n 1.92m! Ladyjane, kan het wel begrijpen hoor, als je mij eens al die keren had horen vloeken op m'n teugels..... Tot ik het in de vingers had, toen ging het heel erg fijn. Iedere keer die knopen, en de teugels door de manen heen "gevlochten" kun je niks meer Sorry was off topic
LadyJane
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 11:17
sherwood schreef:
en de teugels door de manen heen "gevlochten" kun je niks meer Sorry was off topic