G.I. Joe 2 maanden onder het zadel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CharlyBrown

Re: G.I. Joe 2 maanden onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-10 15:10

huh?? nee joohhh!!
Ingereden op 3,5 jarige leeftijd!

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:15

Opzich vind ik het er prima uitzien er is nog wel werk te verrichten maar daar focus je je zo te lezen
erg goed op! Je houding; Lekker trots gaan zitten! Het is een mooi paard en jullie zijn een leuk team,
laat dat zien! Je handen iets meer dragen en dan is het prima! (je benen ben je mee bezig)

Ik vind het echt een onwijs leuk paard om te zien!

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-10 15:20

bedankt voor je reactie.. dank je wel.. :)

Moet iid echt heel erg aan mijn houding werken. Lastig hoor, dat paardrijden :)

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:24

hahaha ja inderdaad! :P haha als ik niet oplet zit ik er ook als een krant op, ik vind het heel moeilijk om bewust met je houding bezig te zijn tijdens het rijden!

mychamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 16:38

wat een stoutert op die laatste foto!
Ik vind dat je hem mooi op lengte hebt lopen, in de galop wordt hij wat eng, maar uit ervaring weet ik dat dat nog niet zo makkelijk is. Kijk of je daar ook lengte kunt vinden. Probeer eens wat af te wisselen, vooral in tempo, maar ook in houdingen, daar worden ze sterk van!
Succes met je leuke pony

Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 13:38

Leuk paard! :D

Het lijkt alsof je paard een beetje hangt, probeer haar lekker actief te rijden en dan zal het wel beter gaan.
Ga zo door! :j

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 00:33

Wat kom ik hier toch tegen!
"mijn"Gentle, zoals ik al gemaild had, vind ik het echt superr wat je allemaal met m doet! Ben echt heel blij dat hij zoon goed tehuis gekregen heeft!
Vind het superr dat je me op de hoogte houd, en hoop dat je dit nog heel lang wilt blijven doen!!
Heel veel plezier met Gen verder!

Zag ook je topic over dat verkleuren van gen. Haha stalk je niet hoor ;) Wilde alleen kijken of je nog meer topics over deze knapperd had! Maar stond reactie van iemand dat je bij een valk een creme gen moet hebben... En dat kan wel kloppen want mijn paard, gentles mam dus is geen schimmel :) Het is een bonte palomino die idd het creme gen in zich heeft ! Haha mistery opgelost!

*Owja klein foutje in je profiel , gen is 13 april geboren ;) *

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 09:20

Bedankt voor jullie reacties :)

@ Sharona.. Heej!!! jij ook hier... Gezellig.
Over zijn kleur.. het blijft me nog steeds een raadsel wat voor een kleur hij gaat worden, hij wordt namelijk lichter (voor z'n hoofd eigenlijk) Maar ik denk dat hij toch een beetje valk kleurig blijft. Lijkt me ook mooi!
ow en.. oops!! 13 april.. :o

Sammo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 14:30

Ziet er netjes uit en zeker voor 2 maanden!
ik heb alleen het idee dat hij wat vlak loopt en dat hij van voor wat meer omhoog mag komen, misschien helpt het als je je handen wat strakker en hoger houdt en hem van achter er goed onder drijft.

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-10 13:44

Sammo schreef:
Ziet er netjes uit en zeker voor 2 maanden!
ik heb alleen het idee dat hij wat vlak loopt en dat hij van voor wat meer omhoog mag komen, misschien helpt het als je je handen wat strakker en hoger houdt en hem van achter er goed onder drijft.

Ja, klopt! Goed opgevallen!!
Dit komt voornamelijk voort uit het feit dat hij nog niet echt flitsend naar het been wil luisteren. Hij doet het liever op zijn eigen tempo, en dan blijft het een beetje matjes. Hij maakt zich er graag makkelijk vanaf. Hoewel het ook nog wel wat met balans te maken heeft. Hij kan zichzelf (met mij er op) nog niet helemaal dragen. Dan gaat hij een beetje krabbelig lopen.
Maar we zijn er mee bezig! :)

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 05:17

zo, heel leuk paardje!

Ik vind dat je zijn hals op een mooie lengte en ook mooi laag rijdt voor een paard van zijn leeftijd, wat ik wel graag zou zien is dat dat neusje voor de loodlijn zou komen.

Jouw handen mogen een pak meer naar voor; teugels korter, voor je kijken en rechtop gaan zitten dus ;)

Wat mij ook opviel, maar dit kan natuurlijk ook net aan een ongelukkig gekozen stukje film liggen, is dat je eigenlijk continu op de hoefslag rijdt, waardoor hij snel steun kan gaan zoeken bij de rand. De bak lijkt mij meer dan ruim genoeg om wat vaker van die rand weg te blijven, zo kan je hem beter gaan rechtrichten ;)