Knap paardje! En ik vind dat hij het goed doet. Oke kan beter maar dat is al gezegd door jou en door andere. Ik vind toch dat je het extra knap doet omdat het een tuiger is. Dat zijn meestal van die sterrekijkers... Veel succes verder!
xmaureentje
Geplaatst: 29-01-10 16:19
ik vind dat je hem goed hebt lopen, probeer hem alleen wat meer ruimte van voren te geven om het te laten zakken over zijn rug. ik zie ook zeker verbetering. ga zo door
Joscaa
Geplaatst: 29-01-10 16:23
Ik vind dat je goed vooruit gegaan bent, ik zou wel kijken of wat meer kan variëren qua hals-/hoofdhouding. Ook goed opletten met je handen, je rijdt met pelham (en gelukkig 2 teugels, goed!) maar probeer dan wel je handen goed stil, en bij elkaar te houden. Netjes dat je je 2e teugel losser hebt hangen, als je bovenste teugel. Let goed op dat je je eigen houding goed voor elkaar hebt, want zolang jij niet correct op je paard zit, kan je nooit van je paard verwachten dat hij correct gaat lopen.
Grote vooruitgang al, hoop dat het zo snel vooruit blijft gaan, je bent al op de goede weg! Succes
Het lijkt, al is dat lastig te zien van foto's dus het kan ook een moment zijn, dat je een beetje achter de beweging zit van het paard. Vervolgens vang je dat gevoel op met je handen, tenminste zo lijkt het. Als dat klopt, is het verstandig om een paar zitlessen te nemen
Verder zou ik persoonlijk nooit met zulke grote oorbellen rijden, als je er van afvalt en je blijft hangen.. Brr, lijkt me erg pijnlijk als je oorlel uitscheurt.
Verder ziet het er leuk uit, jullie zijn ook vooruit gegaan. Mooi paardje! Lekker gaan lessen en dan komt het helemaal goed Veel plezier nog samen!
grappig stang en trens maar daar rijden we nie mee het is een pelham bit enkel gebroken bustrens op de eerste teugel met als exsta de scharen en kinketting die werken op de onderste teugel erg veilig en een gewoon bit komt vanzelf er word al wel gereden met een dubbelgebroken bit maar soms is dit vragen om ongelukken en ook word er na een dat het gekke er af is een knoop in de onderste gelegd maar this een prima bit hoor en missy is verhuist naar zandor dus mies kan nu lekker aan het vertrouwen werken komt goed
Esthelle
Geplaatst: 07-02-10 17:49
Ziet er leuk uit voor een tuiger! alleen beetje letten op je tenen denk ik.. gr
Nikita66
Geplaatst: 09-02-10 11:55
Het zien van iemand op een tuiger vind ik altijd net wat anders, maar het ziet er leuk uit,leuke combi, probeer wel om je handen te denken je hebt ze af en toe erg breed staan.
Ik heb niets tegen een pelham, maar ik zou dan persoonlijk kiezen voor de ongebroken variant. Ik vind je handen heel streng, je mag je teugels iets korter nemen, maar vooral je handen wat hoger dragen, meer hoek in je ellebogen, en je handen dichter bij elkaar.
Verder: mooi paard, en sowieso knap om een tuiger goed te rijden