VD : Zit en Lig foto's van Rydar (en mexx)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 10:25

Er zijn mensen die haar niet durven meeten, maar ook mensen die haar niet willen meeten.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 10:26

flair schreef:
Er zijn mensen die haar niet durven meeten, maar ook mensen die haar niet willen meeten.

ja, dat kan wel zijn, maar dat komt omdat iedereen zo snel een oordeel klaar heeft, zonder te zien hoe het eigenlijk ECHT gaat!!!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 10:29

Debo schreef:
Sinds waneer ben jij de koningin der Vd??

Pff , jij hebt recht van spreken ja *LOL*

Stef koniging maar jij keizerin !
Kaas niet van je brood willen laten eten en lopen zeuren dat nix nog orgineel is omdat ze je allemaal "na" doen ... Lips are sealed
Nou heb je lekker je "orginele" act , een baby die kunstjes kan .
Bravo Debo mag je trots op zijn

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 10:29

Femke_L schreef:
DIE QUOTES zijn volgens mij helemaal niet van haar, maar hebben jullie zelf verzonnen!! is namelijk heel makkelijk...!!

Hoi Femke,

Die quotes zijn niet verzonnen. Als je een beetje zoekt op Bokt dan kom je ze zelf tegen en zie je dat Debo ze zelf heeft gepost. De mensen die deze quotes hebben gepost zijn voor zover ik weet allemaal redelijk volwassen mensen. met het 'verzinnen' van een quote maak je jezelf alleen maar ongeloofwaardig en onmogelijk. In dit geval hoef je geen quotes te verzinnen maar kom je ze zelf op Bokt tegen.
Ik vind het nogal respectloos om een deel bokkers te beschuldigen van het 'verzinnen van quotes' .

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 10:32

Apple"]
[quote="Femke_L schreef:
DIE QUOTES zijn volgens mij helemaal niet van haar, maar hebben jullie zelf verzonnen!! is namelijk heel makkelijk...!!

Hoi Femke,

Die quotes zijn niet verzonnen. Als je een beetje zoekt op Bokt dan kom je ze zelf tegen en zie je dat Debo ze zelf heeft gepost. De mensen die deze quotes hebben gepost zijn voor zover ik weet allemaal redelijk volwassen mensen. met het 'verzinnen' van een quote maak je jezelf alleen maar ongeloofwaardig en onmogelijk. In dit geval hoef je geen quotes te verzinnen maar kom je ze zelf op Bokt tegen.
Ik vind het nogal respectloos om een deel bokkers te beschuldigen van het 'verzinnen van quotes' .
[/quote]

sorry, dat wist ik dan niet, MIJN FOUT!!
maar ik dacht echt dat het verzonnen was!!! nogmaals sorry, en het was niet om te beschuldigen, want ik dacht echt dat ze het verzonnen hadden!!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 10:33

Femke_L"]
[/quote]

[quote="Femke_L schreef:
ja, dat kan wel zijn, maar dat komt omdat iedereen zo snel een oordeel klaar heeft, zonder te zien hoe het eigenlijk ECHT gaat!!!

Geld ook voor jou Femke , niet meteen lopen brullen dat wij dingen verzinnen . gebruik de zoekfunctie eens en dan zul je zien dat Debo deze dingen allemaal wel echt zelf heeft gezegd . Lachen

Loolapelooza

Ow tis al klaar , we hebben tegelijk gepost Haha!

Anoniem

nou kom maar op met dat slotje.. Gaaaap Van mij zullen jullie inieder geval geen last meer hebben.. steletje pubers ..... Lips are sealed Eertszien dan geloven.. jellie hebben niets gezien dus geloven dat ik slecht ben voor mijn paarden kan ook niet..

iksnap niet dat mensen hun oordeel zo snel klar hebben.. Ik doe alles spelenderwijs en als ik zo slecht voor mijn paarden ben denk je dan ect dat ik hun vertouwen heb om ze te laten liggen?? Mijn pony's hebben het prima bij mij.. Denk beter als menig dresuurpaard wat weg staat te rotten in een stal en 1x per dag zware dresur moet gaan doen.. of ee jaarliong die 3 jaar zomaar op de wei of in een grote opfok gedonderd word.. No9u wat zijn die parden gelukkig..... not...

jasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 10:34

Ik vind het heel leuk hoor dat rydar het kan!! en mexx tja ik zie niet of het nou zoveel kwaad kan, liggen doen ze in de natuur ook en ik neem aan dat je hem idd niet omgegooid heb!!
Nou ja leuke foto's iniedergeval!!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 10:34

Loolapelooza"]
[quote="Femke_L"]
[/quote]

[quote="Femke_L schreef:

Geld ook voor jou Femke , niet meteen lopen brullen dat wij dingen verzinnen . gebruik de zoekfunctie eens en dan zul je zien dat Debo deze dingen allemaal wel echt zelf heeft gezegd . Lachen
[/quote]

we waren toevallig tegelijk met POSTEN

ik heb daar al voor mijn excuses aan geboden!!!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 10:35

Femke_L schreef:
maar ik dacht echt dat het verzonnen was!!! nogmaals sorry, en het was niet om te beschuldigen, want ik dacht echt dat ze het verzonnen hadden!!

Excuses aanvaard Lachen .

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 10:36

Apple"]
[quote="Femke_L schreef:

Excuses aanvaard Lachen .
[/quote]

gelukkig!!

celinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 10:37

MENSEN MENSEN! KOM OP!
Jeetje, probeer je eens in de schoenen van Debo te plaatsen! Moet je eens voorstellen dat elk topic van je wordt verziekt door 'bepaalde' mensen. Dat is toch ook niet leuk, bokt moet toch leuk zijn en je moet toch van elkaar leren, debo weet waarschijnlijk zelf ook wel dat ze sommige opmerkingen beter niet had kunnen maken (ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedacht hoor...af en toe) maar om nou je best te doen om andermans topics te verzieken vind ik HEEL LAAG. Reageer dan niet en tel tot 10. En je ziet toch zo vaak paarden liggen, kom nou... dit is echt geen dierenmishandeling, ze is gewoon lekker met dat beestje bezig!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 10:38

Loolapelooza schreef:
Ow tis al klaar , we hebben tegelijk gepost Haha!

Ik had het al gezien Femke , zoals ik ook zei we waren tegelijk bezig Haha!
Maar excuses aanvaard hoor , als mensen zien dat ze fout zijn en dat ook eerlijk kunnen toegeven en er van leren zijn wij vrijwel allemaal heel vergevingsgezinde bokkers Knipoog

Nu Debo nog *LOL*

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 10:39

celinde schreef:
MENSEN MENSEN! KOM OP!
Jeetje, probeer je eens in de schoenen van Debo te plaatsen! Moet je eens voorstellen dat elk topic van je wordt verziekt door 'bepaalde' mensen. Dat is toch ook niet leuk, bokt moet toch leuk zijn en je moet toch van elkaar leren, debo weet waarschijnlijk zelf ook wel dat ze sommige opmerkingen beter niet had kunnen maken (ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedacht hoor...af en toe) maar om nou je best te doen om andermans topics te verzieken vind ik HEEL LAAG. Reageer dan niet en tel tot 10. En je ziet toch zo vaak paarden liggen, kom nou... dit is echt geen dierenmishandeling, ze is gewoon lekker met dat beestje bezig!

ze probeerd gewoon vertrouwen te winnen met dat paardje...dat is haar al aardig gelukt...en dat kan niet iedereen zeggen (je niet aangesproken voelen aub)

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 10:53

Haha! je hebt absoluut gelijk Debo, wij zijn allemaal pubers en jij bent hier de volwassen bokster samen met de mensen die het wel met jou eens zijn. Zo is het toch?

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:17

Sommige mensen willen gewoonweg niet luisteren en dus is het zonde om er verder nog ernergie in te steken. Sommige mensen vinden het juist leuk om telkens weer te provoceren, die vinden die soort reacties sensatie. Ik begrijp dat dit onderwerp al een tijdje speelt en nog steeds schijnt er niets gedaan te worden met de goede adviezen van diverse bokkers. Tis jammer dat het hier gaat om een beest, anders was het veel makkelijker geweest om dit soort topics te negeren...

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:18

Citaat:
ee jaarliong die 3 jaar zomaar op de wei of in een grote opfok gedonderd word.. No9u wat zijn die parden gelukkig..... not...

Euhm...? Dan kan hij de hele dag spelen op de weide met zijn vriendjes... Het enige wat op die leeftijd van enige betekenis is voor het beesje.
Ja... daar worden de paarden echt heeeeel ongelukkig van... Verward

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:22

Een dramatisch leven op de opfok... laat me niet lachen! Laat zo`n dier eerst even lekker uitgroeien en zijn gang gaan, op 3-jarige leeftijd kan je ze nog genoeg leren.

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:30

Citaat:
of ee jaarliong die 3 jaar zomaar op de wei of in een grote opfok gedonderd word.. No9u wat zijn die parden gelukkig..... not...

Ik vind dat dit wel bewijst dat je totaal geen weet hebt van jonge paarden. Scheve mond

Vergelijk voor de grap maar eens een paard uit de opfok,die een paar jaar heerlijk met soortgenoten heeft kunnen opgroeien, en een die continu op stal gehouden wordt en al vroeg dingen moet leren.
Heb ik het niet alleen over lichamelijk, maar ook over geestelijk.

Debo, verdiep je eens wat meer in het paard dan telkens in jezelf.
Sigaar

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:34

Anneke schreef:

Debo, verdiep je eens wat meer in het paard dan telkens in jezelf.
Sigaar

TSJAKKAAAA !

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:40

celinde schreef:
MENSEN MENSEN! KOM OP!
Jeetje, probeer je eens in de schoenen van Debo te plaatsen! Moet je eens voorstellen dat elk topic van je wordt verziekt door 'bepaalde' mensen.

Misschien omdat degene een mening willen geven over deze tsja hoe zal ikhet noemen? Ietsje te vroeg begonnen? Verward

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:46

celinde schreef:
Jeetje, probeer je eens in de schoenen van Debo te plaatsen! Moet je eens voorstellen dat elk topic van je wordt verziekt door 'bepaalde' mensen. Dat is toch ook niet leuk

Ik heb in vergelijkbare schoenen gestaan, toen ik Jamaica reed toen ze nog geen 3 was. Toen kreeg ik ook half bokt over me heen. Is niet leuk. Er is alleen 1 verschil.
Ik ben gaan inzien dat ik fout zat, JUIST door al die negatieve reacties.
Het gaat me echt niet om Debo persoonlijk, maar het is een opsomming van gebeurtenissen.
Door bepaalde dingen op bijv bokt te plaatsen vormen mensen zich een beeld van je. Dit beeld kan verkeerd zijn. Je kan dat zo laten, of je kan mensen laten inzien dat je helemaal niet verkeerd bent. Dat heb ik echter nog niet gezien, er komen alleen maar dingen bij.
Ik kan me herinneren (heb geen zin om quotes te gaan zoeken) dat debo op het moment dat ze mexx kocht, zei dat ze hem lekker de tijd gaf, niet gelijk aan de slag ging, etc etc.
Er volgde echter een spaanse pas en een pirouette, en nu dit er nog bij.
En mensen die denken dat het allemaal wel kan, omdat een paard ook uit zichzelf gaat liggen in de wei....
Dat is niet vergelijkbaar. Op commando moet een paard een commando/signaal aan een opdracht knopen, en dat is best heavey voor zo'n jong ding.
Ik geloof absoluut dat Debo mexx dit op een vriendelijke manier geleerd heeft, dus niet door hem met 4 touwen om zijn pootjes te binden en hem om te trekken. Het is puur de leeftijd waar ik over val. Zeker gezien wat ze zelf gezegd heeft.
2.5 is een "geschikte" leeftijd om met VD te beginnen IMO, met de basis, en zo langzamerhand verder uitbouwen. Liefst nog wat later, hoewel dit per paard wat verschilt.
Nadeel van zo'n topic is ook: Bokt is openbaar. Kids zien dit, hebben zelf een veulentje in de wei lopen, en denken goh, dat ga ik ook eens proberen

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:46

Afzeiken? neu, ik geef mijn mening
Maar zodra het je niet aanstaat, vraag je een slotje en zijn wij een stelletje pubers.
Alleen "ooh wat leuk""wat mooi" "wat knap" mogen we zeggen
Terwijl een jaarling laten liggen vind ik niet knap, en ik ga geen dingen zeggen die ik niet meen.

Maar blijkbaar worden wij pas volwassen als we allemaal zeggen:"wat knap en leuk zeg, tjonge jonge hoe leer je ze dat toch" Lips are sealed

en op dit topic komt dan weer een slotje, en we kunnen weer wachten op het volgende topic en dan gaat het weer precies zo. Maar nee, aan Debo ligt het niet, het ligt allemaal aan ons, stelletje pubers wat we toch zijn Lips are sealed

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:47

wat kinderachtig. Als je 1 keer hebt gezegd wat je er van vindt weet ze het wel, maar nee iemand zwart maken is erg leuk.
Iedereen heeft er zo zijn eigen mening over. Ik weet niet hoe ze te werk gaat en jullie denk ik ook niet.
Ik trek geen partij, maar ik vind het een beetje laf om met ze allen tegen Debo te gaan. Ik zou eens zeggen: Ga is kijken hoe ze het doet, misschien dat je dan van mening verandert.

DebO: En misschien is Mexx nog wel te jong voor zoiets...Het is nog een jaarling en misschien moet ie nog even van zijn ''vrijheid'' genieten, al denk ik niet dat je slecht voor m bent!

En nogmaals, ik trek geen partij voor niemand niet!