Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Debo schreef:Sinds waneer ben jij de koningin der Vd??
Femke_L schreef:DIE QUOTES zijn volgens mij helemaal niet van haar, maar hebben jullie zelf verzonnen!! is namelijk heel makkelijk...!!
Apple"]
[quote="Femke_L schreef:DIE QUOTES zijn volgens mij helemaal niet van haar, maar hebben jullie zelf verzonnen!! is namelijk heel makkelijk...!!
Femke_L"]
DIE QUOTES zijn volgens mij helemaal niet van haar, maar hebben jullie zelf verzonnen!! is namelijk heel makkelijk...!!
[/quote]
[quote="Femke_L schreef:ja, dat kan wel zijn, maar dat komt omdat iedereen zo snel een oordeel klaar heeft, zonder te zien hoe het eigenlijk ECHT gaat!!!
Van mij zullen jullie inieder geval geen last meer hebben.. steletje pubers .....
Eertszien dan geloven.. jellie hebben niets gezien dus geloven dat ik slecht ben voor mijn paarden kan ook niet..Loolapelooza"]
[quote="Femke_L"]
DIE QUOTES zijn volgens mij helemaal niet van haar, maar hebben jullie zelf verzonnen!! is namelijk heel makkelijk...!!
[/quote]
[quote="Femke_L schreef:ja, dat kan wel zijn, maar dat komt omdat iedereen zo snel een oordeel klaar heeft, zonder te zien hoe het eigenlijk ECHT gaat!!!

Loolapelooza schreef:Ow tis al klaar , we hebben tegelijk gepost

celinde schreef:MENSEN MENSEN! KOM OP!
Jeetje, probeer je eens in de schoenen van Debo te plaatsen! Moet je eens voorstellen dat elk topic van je wordt verziekt door 'bepaalde' mensen. Dat is toch ook niet leuk, bokt moet toch leuk zijn en je moet toch van elkaar leren, debo weet waarschijnlijk zelf ook wel dat ze sommige opmerkingen beter niet had kunnen maken (ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedacht hoor...af en toe) maar om nou je best te doen om andermans topics te verzieken vind ik HEEL LAAG. Reageer dan niet en tel tot 10. En je ziet toch zo vaak paarden liggen, kom nou... dit is echt geen dierenmishandeling, ze is gewoon lekker met dat beestje bezig!
Citaat:ee jaarliong die 3 jaar zomaar op de wei of in een grote opfok gedonderd word.. No9u wat zijn die parden gelukkig..... not...
Citaat:of ee jaarliong die 3 jaar zomaar op de wei of in een grote opfok gedonderd word.. No9u wat zijn die parden gelukkig..... not...
celinde schreef:Jeetje, probeer je eens in de schoenen van Debo te plaatsen! Moet je eens voorstellen dat elk topic van je wordt verziekt door 'bepaalde' mensen. Dat is toch ook niet leuk
wat kinderachtig. Als je 1 keer hebt gezegd wat je er van vindt weet ze het wel, maar nee iemand zwart maken is erg leuk.