Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lissisanne schreef:kim18a schreef:ja de eigenar weet het en die vind het alleen maar leuk dat ze weer beweging krijgen
allereerst vind ik het l*llig dat iedereen hier jou zo staat af te zeiken.
jij hebt te horen gekregen dat het kon en handelde daar ook naar.
lissisanne schreef:kim18a schreef:ja de eigenar weet het en die vind het alleen maar leuk dat ze weer beweging krijgen
allereerst vind ik het l*llig dat iedereen hier jou zo staat af te zeiken.
Minjon schreef:Sorry? Deze kinderen (hoe oud zijn jullie eigenlijk) kunnen zelf heus wel inzien dat ze te groot zijnhoor. met een béétje gezond verstand.
En wat wil je dan? Hier valt niks positiefs op te zeggen en ik word hier gewoon zo boos om dat ik niet eens zin heb om het aardig te brengen sorry hoor.
lissisanne schreef:Minjon schreef:Sorry? Deze kinderen (hoe oud zijn jullie eigenlijk) kunnen zelf heus wel inzien dat ze te groot zijnhoor. met een béétje gezond verstand.
En wat wil je dan? Hier valt niks positiefs op te zeggen en ik word hier gewoon zo boos om dat ik niet eens zin heb om het aardig te brengen sorry hoor.
je weet niet hoeveel verstand ze ervan hebben![]()
als de eigenaar heeft gezegd dat het fijn is voor de pony's dan zou ieder meisje toch in de wolken zijn met zulke schattige beestjes?
natuurlijk is het niet goed voor de pony's maar dat betekend niet dat we dat zo grof moeten brengen. zeker niet tegenover deze meisjes van 13
*moest ik even kwijt* Claudienee schreef:lissisanne schreef:allereerst vind ik het l*llig dat iedereen hier jou zo staat af te zeiken.
Weet je wat l.ullig is? Dat deze pony's over een tijdje geen rug meer overhebben.. En dan? Dan kunnen ze er niks meer mee met alle gevolgen van dien.
Wijnanda schreef:Weet je wat l.ullig is? Dat deze pony's over een tijdje geen rug meer overhebben.. En dan? Dan kunnen ze er niks meer mee met alle gevolgen van dien.
[/quote]
loveRoes schreef:Volgens mij is het nu wel genoeg gezegt dat ze te groot zijn...
ga lekker met ze knuffelen longeren vrijheidsdressuur enz. genoeg met ze te doen. als jullie die pony´s echt een plezier willen doen moeten jullie dat doen en niet gaan rijden! wat mij betreft kan je best heel af en toe er op¨stappen maar echt niet meer!
hoop dat dit is doorgedrongen en dat er nu iets aan gedaan wordt