Lisa & Miranka @ Voor de 1e keer op bokt~!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vithou

Re: Lisa & Miranka @ Voor de 1e keer op bokt~!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 20:10

Sorry? Deze kinderen (hoe oud zijn jullie eigenlijk) kunnen zelf heus wel inzien dat ze te groot zijnhoor. met een béétje gezond verstand.
En wat wil je dan? Hier valt niks positiefs op te zeggen en ik word hier gewoon zo boos om dat ik niet eens zin heb om het aardig te brengen sorry hoor.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 20:10

lissisanne schreef:
kim18a schreef:
ja de eigenar weet het en die vind het alleen maar leuk dat ze weer beweging krijgen :)

allereerst vind ik het l*llig dat iedereen hier jou zo staat af te zeiken.
jij hebt te horen gekregen dat het kon en handelde daar ook naar.

Het is l.ullig, daar heb je helemaal gelijk in! Maar dat is bokt... bokt is de keiharde mening en waarheid!

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 20:13

lissisanne schreef:
kim18a schreef:
ja de eigenar weet het en die vind het alleen maar leuk dat ze weer beweging krijgen :)

Weet je wat l.ullig is? Dat deze pony's over een tijdje geen rug meer overhebben.. En dan? Dan kunnen ze er niks meer mee met alle gevolgen van dien.

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 20:13

Minjon schreef:
Sorry? Deze kinderen (hoe oud zijn jullie eigenlijk) kunnen zelf heus wel inzien dat ze te groot zijnhoor. met een béétje gezond verstand.
En wat wil je dan? Hier valt niks positiefs op te zeggen en ik word hier gewoon zo boos om dat ik niet eens zin heb om het aardig te brengen sorry hoor.

je weet niet hoeveel verstand ze ervan hebben ;)
als de eigenaar heeft gezegd dat het fijn is voor de pony's dan zou ieder meisje toch in de wolken zijn met zulke schattige beestjes?

natuurlijk is het niet goed voor de pony's maar dat betekend niet dat we dat zo grof moeten brengen. zeker niet tegenover deze meisjes van 13

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 20:15

Ik ben ook 13... op mijn 10e had ik ook vzshet.. op mijn 11 ben ik gestopt (uit mezelf) omdat ik gewoon te groot werd...
Dus deze meiden kunnen dat heus wel zien hoor.
Ik vind mezelf nog redelijk groot voor mijn huidige pony, gelukkig groei ik nog geen 10 cm meer.

lovemeintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 20:16

bitloos doe je niet zo maar even
hier moet je een onafhankelijke zit voor hebben
rustige handen en goed kunnen sturen met je gewicht/benen ed
(om het maar even simpel uit te leggen.)
je houd de bruine pony duidelijk niet
hij rent/bokt zo omdat je er niet lekker op zit en bang is.
en dan zeg jij: niet doen ed! nee luister naar hem
nee echt meiden dit is niet waar paarden/pony,s voor bedoelt zijn.
tuurlijk is het leuk om te spelen met pony,s en rijden nog leuker. en jullie hebben toestemming.
maar mag ik vragen hier mee op te houden.
eerst goed les te nemen neem een andere verzrg pony waar iemand bij is om jullie te begeleiden.
en begin met lezen en leren over bitloos en ook het rijden want dat kunnen jullie duidelijk niet.
ik weet dat het niet leuk is om te horen maar iemand moet het zegen
wij allemaal dus neem het van ons aan GA HIER AUB NIET MEE DOOR!!

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 20:16

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 16-11-22 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 20:19

Positief punt (het enige dan ook..) vind ik dat jullie met cap rijden!!

Waren jullie ook maar zo voorzichtig met die lieve pony's.. Die witte ziet er vooral erg lief uit, jammer want daardoor verpest hij wel zijn eigen rug door jullie erop te laten klotsen.

Vooral bij de bruine pony zit de ruiter erg slecht op de rug, pony ziet er boos uit...
STOP met rijden, ga iets anders met ze doen........

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 20:20

Dat vond ik nou ook. Compliment voor de caps meiden! :)

kim18a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-09 20:33

lissisanne schreef:
Minjon schreef:

als de eigenaar heeft gezegd dat het fijn is voor de pony's dan zou ieder meisje toch in de wolken zijn met zulke schattige beestjes?

natuurlijk is het niet goed voor de pony's maar dat betekend niet dat we dat zo grof moeten brengen. zeker niet tegenover deze meisjes van 13

Dankjewel voor deze lieve en aardige reactie, wij vinden het niet erg om kretiek te krijgen maar dat hoeft allemaal idd niet zo grof als dat de meeste hier doen!

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 20:38

misschien komt het er bij sommige grof uit, alleen ze bedoelen het goed, en hebben gewoon het beste met die pony's voor! ;)
Laatst bijgewerkt door MerelxG_R op 28-10-09 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 20:38

precies.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 20:40

Ik hoop echt dat jullie nu inzien dat dit niet goed is.
Tuurlijk, bokt mag soms wel wat minder hard zijn, maar ik neem aan, dat als je 13 bent, je toch wel een beetje kunt bedenken dat je veel te groot bent. (jullie allebei overigens)
Ik zou zeggen, ga niet meer rijden, zoek een leuke grotere verzorgpony, of rij alleen op de manege, maar niet meer op deze shets!
Als je eens kijkt naar alle signalen die de shetten geven (vooral de bruine), bokken, draaien, ervandoor rennen etc..
Kijk naar wat de pony aangeeft, ze doen dit echt niet zomaar.

Dat filmpje, met die bruine shet, doet me trouwens denken aan zo'n spel op de computer met kerst, van die dronken kerstman :') *moest ik even kwijt*

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 20:43

x
Laatst bijgewerkt door Yunomi op 10-02-22 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Marliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 20:48

Meiden ik ben het eens met wat er allemaal gezegd word, jullie kunnen beter stoppen met rijden.

Zouden jullie niet een topic kunnen openen waarin jullie iets anders met de pony doen, VD ofzo?

Ik denk dat je daar hele leuke reacties op krijgt, leuker dan dit!

Wijnanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 21:18

Claudienee schreef:
lissisanne schreef:

Weet je wat l.ullig is? Dat deze pony's over een tijdje geen rug meer overhebben.. En dan? Dan kunnen ze er niks meer mee met alle gevolgen van dien.

Ik weet nog wel iets dat ze dan kunnen doen: een laatste ritje naar de slager :Y)

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 21:21

kim18a schreef:
Dankjewel voor deze lieve en aardige reactie, wij vinden het niet erg om kretiek te krijgen maar dat hoeft allemaal idd niet zo grof als dat de meeste hier doen!

graag gedaan :)

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 21:24

Wijnanda schreef:

Ik weet nog wel iets dat ze dan kunnen doen: een laatste ritje naar de slager :Y)[/quote]

ik ga hierna niet meer op dit soort reactie's reageren want ik vind dat ik mezelf niet hoef te verantwoorden.
ik heb al eerder gezegd dat het niet goed is voor de pony's, maar de manier waarop we hietr reageren is buiten alle proporties.

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 21:26

niet iedereen reageert bot toch, zijn er wel een aantal die het voorzichtig proberen. ;)

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 21:28

natuurlijk ook een dikke pluim voor diegenen die wel proberen deze meisjes dit aardig te brengen.
zij hebben inmiddels ook wel ingezien dat ze fout zaten lijkt me zo.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 21:29

[/quote]

natuurlijk is het niet goed voor de pony's maar dat betekend niet dat we dat zo grof moeten brengen. zeker niet tegenover deze meisjes van 13[/quote]

Dankjewel voor deze lieve en aardige reactie, wij vinden het niet erg om kretiek te krijgen maar dat hoeft allemaal idd niet zo grof als dat de meeste hier doen![/quote]
waar ik me nou nog het meest aan erger en me echt nijdig kan maken: als iemand wat aardigs hier zegt reageer je wel met dank je en wat aardig. maar reageer nu eens op het feit dat je veel te groot ben.

in je onderschrift staat: liefde is..... kim en de ander pony.
vind jij het liefde dat omdat je zelf te egoistisch ben om te stoppen met rijden, je je pony ervoor verknalt?

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 21:32

...

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 21:33

Ts gaan jullie nu ook stoppen met rijden op die paardjes of gaan jullie stug door ?

loveRoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 21:38

Volgens mij is het nu wel genoeg gezegt dat ze te groot zijn...
ga lekker met ze knuffelen longeren vrijheidsdressuur enz. genoeg met ze te doen. als jullie die pony´s echt een plezier willen doen moeten jullie dat doen en niet gaan rijden! wat mij betreft kan je best heel af en toe er op¨stappen maar echt niet meer!
hoop dat dit is doorgedrongen en dat er nu iets aan gedaan wordt

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 21:39

loveRoes schreef:
Volgens mij is het nu wel genoeg gezegt dat ze te groot zijn...
ga lekker met ze knuffelen longeren vrijheidsdressuur enz. genoeg met ze te doen. als jullie die pony´s echt een plezier willen doen moeten jullie dat doen en niet gaan rijden! wat mij betreft kan je best heel af en toe er op¨stappen maar echt niet meer!
hoop dat dit is doorgedrongen en dat er nu iets aan gedaan wordt

Dat is ook al heel vaak gezegd, maar volgens mij reageert ze daar niet op... :\