Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marillion schreef:[RT-HAW] Umberto Z2 (oscar x cabouchon) @ Fotoshoot.
Heel erg bedankt draflinger!, hier de andere foto's ^^
Shanedow schreef:Vind het een gaaf paard hoor en je geeft wel een uitleg maar wij kunnen alleen commentaar geven op deze foto's of je nou 5 of 50 min
gereden heb dit zien wij en hier reageren wij op. Verder ben ik het er mee eens dat je van een foto niet het gevoel krijgt hoe het was/
hoe hij liep e.d. maar wij kunnen wel ons gevoel bij de fotos als commentaar gebruiken dus vandaar(verder eens met je reacties hoor)
Verder geef je die uitgebreide reactie waarin iets staat waar ik het niet echt mee eens ben.:
Je geeft aan dat je paard onder je vandaan probeerde te komen en dat je daarom je stang er meer bij pakte. Nou kan een paard verschillende
redenen hebben om onder je vandaan proberen te komen maar zoiets hoor je met een trens op te kunnen pakken wanneer je de stang hiervoor
gebruikt zal je paard (hoogst waarschijnlijk) alleen maar stuger worden. Dus mijn tip is dit ook meer met trens op te pakken.
Verder nog heel veel succes en zit met smart te wachten op de nieuwe foto's van dit prachtige paard.
idefix4 schreef:Het zal echt prima op je paard liggen, maar kijk dan eens goed naar je zit op de foto's? Ik heb het over jou. Vind je zelf dat jij goed zit? Maar als ze idd met 4 hebben staan kijken, tja, dan zal ik er vast naast zitten, hoor. Was dat jouw fysio of die van het paard? Als het de jouwe was, dan is het wel een heel betrokken fysio!Vaak kijken we te veel naar het paard nog met een zadel. De ruiter telt ook een beetje mee hè? Daar kom ik inmiddels wel achter! Een oude zadelmaker heeft me laatst verteld: Een zadel kan nog zo goed op het paard liggen, als de ruiter er niet goed op kan zitten, is het nog niet goed. Ergens lag er veel wijsheid in die woorden.
Het was maar een idee hoor! Het is een mooi paard. Mijn Sam heeft ook opa Cabochon.
Heb je Umb gekocht als Z-paard of hem er zelf naar toe gereden? Dat kan ik nu even niet opmaken uit je verhaal.