Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Arabsrulezz schreef:Ik vind haar hoofd gewoon geen type hebben,
zze heeft heus wel een ''deukje'''maar ik vind haar hoofd wat pony,wat propperig.
Vind ik van haar vader ook,
een mooie hengst maar ook een beetje pony,propperig.
Het zou leuk zijn als een arabisch type als Cheyenne toch gewaardeerd wordt door een jury!
Arabsrulezz...vraagje....zou jij eens een foto willen plaatsen van een arabier die voor jou wel bijzonder is en volgens jou wel het type heeft dat een arabier moet hebben? Jippie schreef:Je hebt een hele leuke pony alleen zou je niet zeggen dat het een arabier is. Ze heeft geen typisch arabierenhoofd als de paardjes die cassidy heeft geplaatst.

Arabsrulezz schreef:Mag ik vragen waarom je deze discussie leuk vind?

. Mijn Tica is dan ook geen Topper in de shows, en gaat ze ook niet worden. Met een Arabier met showkwaliteiten kom je er niet, je moet echt superveel geld in steken, investeren...Echt, ik heb de bedragen gezien, hoeveel het kost om in te top mee te draaien. Nee, dat komt allemaal later wel voor mij, als ik Top manager word en Billionaire ben
. Nu ga ik gewoon lol maken met mijn, voor mij, mooiste Arabierendame van de wereld

Als ik in die jury had gezeten zou Tica allang wereldberoemd zijn (haha, en Yennepen natuurlijk ook)!