Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mickeytje schreef:__PSM__ schreef:Mickeytje, dat vind ik heel erg veel voor een 4 jarige merrie
Ja vind je echt?
Ja ik heb de woensdag tot nu toe niet gereden, dus 5 dagen in de week vind ik eigenlijk niet teveel?
Ik rij liever een half uurtje, dan dat ik haar een half uur op een volte ga longeren.
Het is nu dus twee dagen rijden, een dag rust.
Drie dagen rijden, en weer een dag rust.
Waarvan twee van de vijf dagen ze een half uurtje loopt, en de andere drie dagen een uurtje loopt.
Voor een paard wat 24 uur per dag op de stal staat, vind ik dit eigenlijk wel voldoende moet ik eerlijk zeggen.
phormicola schreef:Wow, ik vind dat de meesten vrij weinig rijden eigenlijk. Ik heb op dit moment geen paarden meer, maar toen ik die wel had reed ik die zo 2-3 uur per dag, per paard. Hadden ze ook echt nodig anders vlogen ze door de muren!.
ESSIE70 schreef:phormicola schreef:Wow, ik vind dat de meesten vrij weinig rijden eigenlijk. Ik heb op dit moment geen paarden meer, maar toen ik die wel had reed ik die zo 2-3 uur per dag, per paard. Hadden ze ook echt nodig anders vlogen ze door de muren!.
Ik vind 2-3 uur juist veel.Die van mij heeft ook veel energie maar gelukkig kan hij niet door de muren heen
vliegen,hij staat n.l overdag altijd buiten.![]()
Rij je soms endurance?

)
zeker als hij een drukke trainingsperiode of wedstrijden achter de rug heeftphormicola schreef:Wow, ik vind dat de meesten vrij weinig rijden eigenlijk. Ik heb op dit moment geen paarden meer, maar toen ik die wel had reed ik die zo 2-3 uur per dag, per paard. Hadden ze ook echt nodig anders vlogen ze door de muren!.