volbloed arabier Flaxman's Sherif @work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Radja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:38

JoviBan schreef:
@Radja, als je mijn mening aan je neus voorbij laat gaan, waarom ga je dan toch steeds op mijn berichten in? Je zit echt lelijk te doen nu, wat wil je daar nu mee?
Ik hoop TS enigszins op weg te kunnen helpen. Als jou dat stoort en jij dat respectloos vindt, prima, maar hou je frustraties dan voor jezelf.

Sorry Joviban, maar wie gaat op wiens berichten persoonlijk in? Lees even terug wil je! Als je er zelf mee begint ga ik er niet mee stoppen, dan kun je ook een antwoord verwachten. Bovendien hebben wij een verschil van mening over het woord "helpen". Bij mij klinkt het als "een mening opdringen".

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:45

Radja schreef:
sherif schreef:
Het doet me zeer goed om hem te zien, en hij ziet er goed uit, alleen kan ik aan zijn oorstand zien dat hij dit niet zo leuk vindt, en geloof me zijn oortjes staan echt naar voren als je buitenrijdt met hem.
*D

Hoi Natasja.

Je kent hem inderdaad erg goed. Goed genoeg om te weten dat hij op elk geluidje reageert. Dat zie je dus ook heel goed aan zijn oortjes. Dit krijg ik ook altijd van elke instructeur te horen. Waf fijn dat hij zo goed op je stem reageert!! Sanne heeft de foto's niet uitgezocht op het mooie hoofdje van Sherif. Ze wil graag wat leren en ik vind het dapper dat ze zich zo kwetsbaar op durft te stellen. Op de meeste foto's staan zijn oortjes mooi naar voren. Maar als hij echt aan het werk gaat dan is hij heel gericht op zijn berijdster. Ondanks dat Sanne hem nog maar kort berijdt, reageert Sherif heel goed op haar. Hij is gelukkig iets weerbaarder geworden en laat sneller zijn reserves vallen. Of misschien is ook gewoon zijn vertrouwen weer hersteld. Wie zal het zeggen.

Bij deze trouwens nogmaals de uitnodiging. Kom gerust eens kijken naar hem. Ik weet hoe hij je heeft gemist in het verleden. Ondanks mijn vele verzoeken heb je nooit gehoor aan mijn uitnodigingen gegeven. Zelfs niet toen je laasts in Lanaken op een steenworp afstand van hem was!! Als je graag op de hoogte gehouden wordt zal ik dit zeker doen. Je hoeft het me maar te vragen.

Groet Nel.

Hoi Nel,
het doet me echt meer dan goed om hem weer eens te zien, hij ziet er goed uit! En weet dat hij bij jou in goede handen is, anders had ik hem nooit aan je verkocht! Hij heeft een super tehuis bij je! Mijn dank hiervoor, dat was alles wat ik ooit wenste voor hem toen ik hem verkocht aan je.

Laneken ben ik helaas niet geen geweest, zat wel in de planning maar zijn niet geweest, anders had ik zeker bij Sherif willen kijken.

Ik zal je mijn nieuwe emailadres doorgeven, want de oude is niet meer in gebruik.

Geef hem eem dikke knuff van me, en ik hoop hem echt snel te kunnen komen bezoeken,maar je weet de reden waarom ik het niet heb gekunt en waarom hij zo neerslachtig was,maar dat is geen onderwerp voor hier op bokt. :o

Met trots draag ik nog steeds zijn naam hier op bokt, want hij was mijn eerste oogappel en kijk vaak naar de foto`s hier in huis van hem, en dan heb ik het er nog moeilijk mee, maar weet hij in een liefdevolle omgeving verkeerd, en dat is het belangrijkst! ;)

Radja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:59

Hoi Natasja.

Fijn dat je even reageert. Ik ben ook blij dat je dit weer rechtstreeks naar mij doet. Ik zou het heel fijn vinden als je Sherif een keertje komt bezoeken. Ik weet zeker dat hij je niet vergeten is. Ik had jouw paardjes wel gezien In Lanaken en aangenomen dat je er zelf ook zou zijn. Met Sherifke gaat het inderdaad zo goed dat ik al een kennismakingsrit met hem aandurf. In Peer gaan we onze 1e endurance-rit rijden. En zoals je ziet gaat het met Sanne ook hartstikke goed. Ik ben blij dat ze hier is komen wonen en een verzorgpaardje zocht. De webcam staat ook nog steeds aan dus je kunt hem ook een beetje life op afstand zien.

Groetjes en tot snel een keertje.

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:02

nog even een kleine noot voor al diegene die het zo goed weten:

ten eerste kan je niet oordelen over een manier van rijden als je maar een paar moment fotos ziet, en daarbij kennen jullie en het paard en de ruiter niet!!! Adviezen zijn altijd welkom lijkt me, mist ze opbouwend zijn, en geen ondertoon voeren dat sommige het wel beter hadden kunnen doen(daar lach ik alleen maar om.
Dus spaar me de details over het (ver)oordelen, je kan pas oordelen wanneer je een paard met ruiter zelf ziet lopen irl!
Een vd hoofdredenen waarom ik dus geen pics plaats van mijn paarden onder het zadel is mede hierom, snap echt nog steeds niet dat zoveel mensen de wijsheid graag in pacht willen hebben.

Nagini, geniet lekker van Sherif en kies je eigen temp met behulp van de juiste mensen, en geniet gewoon van elkaar, want dat is belabgrijker dan wat dan ook!

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:04

Radja schreef:
Hoi Natasja.

Fijn dat je even reageert. Ik ben ook blij dat je dit weer rechtstreeks naar mij doet. Ik zou het heel fijn vinden als je Sherif een keertje komt bezoeken. Ik weet zeker dat hij je niet vergeten is. Ik had jouw paardjes wel gezien In Lanaken en aangenomen dat je er zelf ook zou zijn. Met Sherifke gaat het inderdaad zo goed dat ik al een kennismakingsrit met hem aandurf. In Peer gaan we onze 1e endurance-rit rijden. En zoals je ziet gaat het met Sanne ook hartstikke goed. Ik ben blij dat ze hier is komen wonen en een verzorgpaardje zocht. De webcam staat ook nog steeds aan dus je kunt hem ook een beetje life op afstand zien.

Groetjes en tot snel een keertje.

mijn paarden zijn niet geweest in Lanaken dit jaar(was the Egyptian Event) en ik geen Egyptians Arab.

Heb je een linkje van je web-cam
;)

Krijg nu alweer waterlanders als ik hem echt irl kan zien

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 16:16

Wauw wat een prachtig paardje is sherif geworden zeg!

Ik heb toen die tijd hem een jaartje ongeveer geleast! echt een super lief dier, die nooit iemand opzettelijk kwaad zou doen!.

Doet mij goed om het zo te zien!..
Hij is erg happy wat ik kan zien aan zn huid! mooie glans en goed bespiert.

Hier ik toen die tijd op hem, we reden vaak in het bos en midden op de hei.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nagini

Re: volbloed arabier Flaxman's Sherif @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 17:43

Leuk om te zien.

Haha hij is echt een bokt-bekendheid _O-

Radja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 18:31

Afbeelding

Radja