Wanted2003 schreef:Anky heeft ontzettend veel gepresteerd en Edward en Adelinde kunnen nog ff voordat ze dat hebben bereikt, maar het is ze meer dan gegund.
Denk dat Anky niet haar beste tijd gehad heeft, de Grand Prix Special was wel degelijk een goede zeer strakke proef. Maar vroeger was het zo dat juryleden Anky niet echt durfde af te straffen, maar nu niemand meer om Totilas en Parzival heen kan, zelfs Sjef en Anky niet, durft men Anky ook eens af te straffen voor bijvoorbeeld het niet-halthouden. Daarbij denk ik dat Anky ook een beetje aan het boeten is, voor al die rottige dingen die Sjef over juryleden en mede ruiters in de pers heeft uitgelaten.
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Dat is ook de reden dat ik geen fan Anky ben, ik was zo moe van haar onsportieve gedrag als ze weer eens te lage punten had, altijd weer, de jury dit,.. jury dat.... de duitsers zus. Nu kan het niet meer omdat ze haar eigen teamleden in diskrediet brengt. Ik weet dat ik een aantal ankyfans tegen de schenen schop, maar zo zie ik het nu eenmaal.