Foto's weekendje Zweden (update)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 01:41

Ik heb zomaar het idee dat Zep wel goed genoeg rijdt om een paard niet "in de krul" te hoeven trekken met S&T. Ik neem daarbij ook aan dat ze hem nagenoeg hetzelfde kan laten lopen met een gewone trens.

En ik weet dat Marjolein (Kojack) haar paard niet aan de eerste en beste meegeeft en dat ze hem echt niet zou laten verpesten door iemand die hem verkeerd op S&T rijdt.

Ik kan de foto`s jammergenoeg niet zien, maar vindt het gezeur wel heel jammer.

Misschien kunnen jullie, Kojack en Zep wat meer info geven voor de mensen die de achtergrond niet weten. Dus Kojack over haar blessure en dus de reden waarom Kojack in Zweden staat bij Zep. En Zep over de trainingen die zij krijgt in Zweden en het niveau waarop zij rijdt.

Zo weet je zeker dat je geen gezeik meer hebt.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 07:34

Ik ben benieuwd naar de foto's!
ik wacht wel even af,
het enige wat ik nog wil toevoegen:
Voor nationale èn internationale paardenbemiddeling:
Sjuimpje@hotmail.com

Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 10:06

kojack schreef:
[
Nee hoor maar het hoeft ook niet zo afgezeken te worden.
Iedereen vind zijn/haar paard geweldig toch?
Als je het er niet mee eens bent oke maar laat iedereen in zijn waarde !
[/quote]

Toch niet afgezeken? ik ben me van geen kwaad bewust hoor. Volgens mij heeft niemand echt een uitval gedaan. Kennelijk hadden ze gewoon alleen maar een twijfels maar het is aan jou om die weg te nemen. Kennelijk wordt kojack opgeleid door een profie en dat had ik nog niet in de gaten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 15:17

De foto's staan er weer opnieuw op en nog wat andere Lachen.

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 15:20

Bedankt lovely

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 17:17

Zep schreef:
Imker: dat
jij
nou een S&T nodig hebt om je paard in de krul te sleuren omdat je zelf rijkunstig te weinig onderlegd bent om dat er netjes aan te rijden, wil niet zeggen dat dat nou de functie van een S&T is... Gaaaap

Ooit Imker, Veerle, zien rijden?
Ooit Imker gereden?
Veerle rijdt netjes!
En ik weet hoe lekker nagevelijk Imker te rijden is, en die loopt gewoon op een trensje...
Lips are sealed Dit zijn pas meningen geven zonder argumenten onderbouwd. Gaaaap

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 18:14

Die van mij loopt ook goed op een trensje hoor, maar als je Z2 gaat starten rij je met S&T.

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 18:26

Leuke paardje! Daar doen we het toch ook voor? Je paard in training zetten en dat hij/ zij daadwerkelijk vooruit gaat, het zal maar niet gebeuren...Maar hoe kom je trouwens op Zweden, ik bedoel, het is wel een end weg (btw daar komt mijn paardje ook vandaan)