Bonnie in training! (M2/Z1).

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kamille

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 00:53

Het ziet er netjes uit. Aan de standfoto lijk ik te zien dat hij maar een vrij kleine hoek heeft bij zijn spronggewricht, dus het lijkt me best lastig om hem meer te verzamelen. Kijk wel uit met je sporen, je prikt hem er soms onbedoeld nogal mee. Komt omdat je tenen de neiging hebben om naar buiten te wijzen waardoor je sporen dus tegen de buik aankomen, ook als je dat niet bewust doet. Mijn eigen keuze zou zijn om tijdelijk zonder spoor te rijden totdat je je beenligging in orde hebt. Of anders zo'n heel kort knopspoortje ofzo, dat kan niet zo'n kwaad.

Romy199

Re: Bonnie in training! (M2/Z1).

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 17:07

Hey , super mooie foto's probeer alleen je handen recht te houden en je schouders meer naar voor .

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-09 20:04

kamille schreef:
Het ziet er netjes uit. Aan de standfoto lijk ik te zien dat hij maar een vrij kleine hoek heeft bij zijn spronggewricht, dus het lijkt me best lastig om hem meer te verzamelen. Kijk wel uit met je sporen, je prikt hem er soms onbedoeld nogal mee. Komt omdat je tenen de neiging hebben om naar buiten te wijzen waardoor je sporen dus tegen de buik aankomen, ook als je dat niet bewust doet. Mijn eigen keuze zou zijn om tijdelijk zonder spoor te rijden totdat je je beenligging in orde hebt. Of anders zo'n heel kort knopspoortje ofzo, dat kan niet zo'n kwaad.

Ja, hij vind het verzamelen heel lastig :j Maar het gaat al steeds beter en met de juiste oefenigen lukt het aardig (krijg er ook veel hulp bij mijn van instructeur).

Ik zag zelf ook dat mijn spoor er af en toe onnodig inprikt, komt idd door mijn tenen/voeten. Ik had vandaag regiokampioenschappen en dat had mijn vader gefilmd. Daarop is wel te zien dat ik er niet constant inprik, dus mijn keus is niet zo snel om de spoor af te doen. Ik zal eens aan mijn moeder en instructeur vragen of zij het ook opvallen als ik aan het rijden ben (of het elke keer is). Dan kan ik er altijd nog voor kiezen.

Iig heel erg bedankt, kan ik zeker wat mee ;)

__PSM__

Re: Bonnie in training! (M2/Z1).

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 12:36

Ashley, toen ik laatst aan het kijken was, viel het mij niet op hoor :)