Splash met zijn 1.62 is hij toch echt paard hoor haha! Maar bedankt voor het compliment!
Esmir Hincapie is een zoon van Grelo.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 29-07-09 22:39
Moderatoropmerking:
Reacties tegen de regels van RT-HAW zijn verwijderd.
idefix4
Geplaatst: 30-07-09 14:58
Teugels geen mening, maar idd je handen wat meer dragen. In de draf nog iets meer uitnodigen om op de eigen beentjes te lopen en omlaag. Hij zoekt volgens mij nog behoorlijk. Op veel foto's loopt ie al heel mooi, maar op sommige neigt hij wat naar de voorhand. En wat meer laten zien dat je een meisje bent hè? Niet te onderuitgezakt op je paard gaan zitten. (Zie ik, omdat ik het zelf ook doe)
Je bent een mooie combi met Hincapie. Je ziet hem groeien, maar het is nog een echte pup!
muiske07
Geplaatst: 30-07-09 15:44
Eerst en vooral prachtig paard, mooi kleur!
Bij de foto's waar hij voor de loodlijn loopt vind ik het er ontspannen uitzien. Zodra je hem omlaag vraagt vind ik je harder worden.
Verder iets rechter zitten en voor de rest vind ik het er proper uitzien hoor
Ik vind je teugels niet te lang, ze zijn bijna altijd op lichte spanning. Als je ze korter neemt kan het niet anders of hij gaat dieper lopen. Je zal het vanzelf wel merken: als hij sterker wordt in zijn achterhand, schuift die hals vanzelf naar je toe en worden je teugels automatisch korter.
Zelden zo'n goeie inrij-start gezien Er zijn zat paarden die na jaren nog niet lopen zoals deze knapperd, ga zo door en blijf luisteren naar jezelf, want blijkbaar werkt dat!
Anouk Thanx ja maar hij wordt wel steeds minder pup haha maar hij is wel een hele schattige pup dus mag voorlopig nog wel beetje pup blijven hoor haha...
0kkie thanx maar dit is HAW dus moet je je mening onderbouwen...
saariewaarie
Geplaatst: 31-07-09 19:31
Och eindelijk kom ik nog eens een topicje van je tegen dat was al effe geleden, ik zie dat jij en je nieuwe paardje het goed stellen (wat een knappe jongen trouwens ) Het ziet er goed uit, probeer een beetje meer op je houding te letten, maar ik denk je houding nu veel te maken heeft met je paardje zo weinig mogelijk te willen storen?
je vbent heel goed bezig... ik blijf met veel plezier naar je topics kijken
_melissaa
Geplaatst: 31-07-09 21:09
wauw ziet er netjes uit! leuke pony en mooie houding
alleen soms steek je je tenen wat naar buiten , maar daar heb ik ook wel es last van, maar dan van nog veeel meer!:P
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 31-07-09 21:25
Leuk paard zeg!!
Misschien zou je je handen iets hoger kunnen dragen, je rijd nu wel erg in je "kruis". Zelf moet ik hier ook op letten, dus teugels iets korter en hoger dragen:D
Ik vind Hincapie een lekker ding! Hahaha! Hij mag dan iets kijkerig zijn in de grote buitenbak op z'n nieuwe stek, hij probeert toch ook bij jou te blijven. Hij is nog jong, die aandacht wordt vanzelf steeds beter naarmate hij meer ervaring krijgt.
Wat betreft jou opmerking over jouw houding bij foto 11; ik vind 'm daar juist mooier dan op diverse andere foto's. Je zit ietsje naar voren, maar je rug-/hoofdhouding is daar wel netter. Bij andere foto's is het vaak alsof je wat ingezakt zit en staat je hoofd niet mooi boven je lichaam.
Dankje Saida! Ja zijn aandacht gaat nu al steeds beter zelfs! En wat betreft foto 11 heb je inderdaad gelijk. Ik heb alleen heel lang te snel voorover gezeten en daarom baal ik er nu van als ik dat nog steeds doe hihi...
nynke1995
Geplaatst: 02-08-09 17:41
tenen en naar binnen , hakken uitdrukken en handen meer dragen maar leuk beestje hoor
Shira ik weet niet waar jij ziet dat hij te diep loopt. Hij loopt overal voor de loodlijn. als je bedoelt te laag dan zou dat kunnen maar te diep echt niet.
Ik moet commentaar geven en dat is alleen in draf en galop iets meer achterover zitten. Maar ik heb met plezier naar de foto's gekeken, mooie ontspannen plaatjes en mijn complimenten zoals hij loopt na 4 mnd. onder het zadel.