Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als ie het nu toch geen probleem meer vind..
JeroenK schreef:Oja, mijn instructeur en mijn vrouw hebben er al opgezeten, bij beide vertikte hij het.
Oja, hij staat nu even bij mijn instructeur op stal, hun gaan het nog even proberen, morgen haal ik hem weer op.
De methode van Marit ga ik dan eens proberen!
Jullie horen nog wel!
schoentje schreef:Fijn dat je het voor elkaar hebt gekregen Jeroen.
Probeer de volgende keer iets voorzichtiger te zijn met je uitspraken over slaan en schoppen on Bokt. Er zitten nu eenmaal veel tere zieltjes hier!
Ik zie trouwens dat je uit brabant komt. Ken ik je? of kom je nooit op springwedstrijden?
Kinderen die zomaar een pony uit de stal pakken omdat ze op bokt gelezen hadden dat ie braaf was.. was bij een meisje dat tijdelijk stage liep bij mij.. nou.. dat hoeft van mij niet haha Olivierlover schreef:JeroenK schreef:Oja, mijn instructeur en mijn vrouw hebben er al opgezeten, bij beide vertikte hij het.
Oja, hij staat nu even bij mijn instructeur op stal, hun gaan het nog even proberen, morgen haal ik hem weer op.
De methode van Marit ga ik dan eens proberen!
Jullie horen nog wel!
laat het eens een jpng onschuldig lief schattig kindje het proberen die er alle vertrouwen er in heeft laar hem/haar poetsen en opzadelen misschien help dat plaats van grote mensen. probeer het eens bitloos misschien zit op een of andere manier toch het bit in de weg.
heb niet alles gelezen dus ik weet niet of het al is gelukt.
JeroenK schreef:Het feit dat ie een noodsprong neemt zegt mij dat hij niet durft. En een paar balken tegen elkaar en dan los in de bak en erover heen jagen,d it net zolang tot ie normaal springt en dan de balken ietsje van de grond afhalen. Echt heeel rustig aan opbouwen, lukt dat niet?
Had ik jou nou gePB't? Dan kun je dat ook nog proberen wat daar in stond?
kamsel schreef:Vreemd zeg! Maakt het dan ook nog uit wat voor soort crosshindernissen je springt?
Jammer dat je geen goede mogelijkheid hebt voor het losspringen, zou wel erg interessant zijn om te zien wat hij dan doet.