Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Geak_Nena schreef:waarom waarom waarom? veel gestelde vraag inderdaad!
mijn waarom vraag aan jullie is:
waarom gaan jullie geen discussie topic opene over slofgebruik en een ander topic verzieken? en laat je mijn topic met rust
ik kan wel tege kritiek hoor maar als ik aangeef dat ik over die poedersuiker slof geen comentaar hoef, zou dat duidelijk moeten zijn dan wil ik ook geen commentaar!nadita schreef:Als je goede tips wel serieus neemt, dan zou je die slof eraf laten en proberen je paard zonder voor elkaar te krijgen.
Wat iemand al eerder aangaf: ieder paard is nageeflijk te rijden zonder slof. Ook die van jou.
VInd je wel een beetje eigenwijs. Je instructeur hoeft toch niet altijd gelijk te hebben en je kan zelf toch ook iets inbrengen?
Denk aan het welzijn van je paard.
Hij is al niet de jongste (als ik van de D bij het kWPN uitga) dus wees er zuinig op. En die slof eraan doet zeker geen goed.
Geak_Nena schreef:nadita schreef:Als je goede tips wel serieus neemt, dan zou je die slof eraf laten en proberen je paard zonder voor elkaar te krijgen.
Wat iemand al eerder aangaf: ieder paard is nageeflijk te rijden zonder slof. Ook die van jou.
VInd je wel een beetje eigenwijs. Je instructeur hoeft toch niet altijd gelijk te hebben en je kan zelf toch ook iets inbrengen?
Denk aan het welzijn van je paard.
Hij is al niet de jongste (als ik van de D bij het kWPN uitga) dus wees er zuinig op. En die slof eraan doet zeker geen goed.
Maar waarom heeft de instructeur van ieder ander hier in dit topic dan wel altijd gelijk?