Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rena100 schreef:ik ben niet zo snel bang als er maar iemand in de buurt is...de pony (en mijn bijrijdpaard) staan gewoon bij iemand thuis, dus daar is niet altijd iemand en ik heb een keer iets naars meegemaakt toen ik alleen was en daar ben ik toen wel van geschrokken...ik ga dus liever nooit helemaal alleen aan de slag...
verder ben ik dus niet zo heel snel bang...ik heb trouwens met borstelen gewoon doorgeborsteld, daar niet van, maar ik dacht: misschien heeft iemand nog een goede tip hiervoor!
ik zal na vanavond het even laten weten hoe het is gegaan!
Citaat:voorzichtig is goed!
Weet waar jouw grenzen liggen en kijk goed naar de pony hoever je kunt gaan.
teveel doen is nooit goed.
Jammer dat ze de pony niet als veulen die basis hebben geleerd. (ook onkunde of luiheid) Daardoor heb je nu meer werk
Zorg wel dat er iemand bij is die verstand heeft van paarden en weet hoe te handelen mocht een paard overstuur raken. Uiteraard uitvoerig belonen als het goed gaat en maak er vooral geen poppenkast van.
ben super trots:D:D
) tot ze dat goed onder de knie heeft zal ik (zonder zadel) haar uitstappen na het longeren zodat ze goed gewent raakt aan het gewicht.